Alla inlägg den 27 september 2008

Av Ines - 27 september 2008 23:37

Dagens mest oväntade!



Kunde inte låta bli att hala upp kameran och ta en bild...


En kanin? på väg mot Umedalen i kväll....

Av Ines - 27 september 2008 22:25

Varför är det mesta roligare någon annanstans? Det slog mig i dag när jag gick på stan i Skellefteå med en kompis. För det är ju knappast större eller mer i Skellefteå än i Umeå....fast det är klart, de hade ju Cubus!


Men nu var det ju inte jag som skulle handla så lite surt vart det ju förstås. Det mesta jag tittade på kostade alldeles för mycket tom om jag haft en riktig lön den här månaden.


God kväll!

Av Ines - 27 september 2008 22:23

Rosa månaden hos ScrapAddicted

ScrapAddicted dedikerar oktober månad till Rosa Bandet.
15-20 kvinnor insjuknar i bröstcancer varje dag, även i år vill vi vara med och hjälpa till genom att ge vårt bidrag till forskningen.
ScrapAddicted med designteam kommer därför att under hela oktober månad att ha auktioner i bloggen. Alla intäkter går OAVKORTAT till Rosa bandet-insamlingen!
Du kommer att kunna buda på underbara konstverk som vårt duktiga designteam skapat, speciellt utvalda läckra produkter för ditt eget skapande och annat kul! Visst vill även du hänga på?


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards