Alla inlägg under december 2007

Av Ines - 31 december 2007 12:17

Till alla vänner och övriga som läser bloggen:

Gott Nytt År!

Ha en trevlig nyårsafton!

Av Ines - 31 december 2007 07:39
Click to Mix and Solve

Av Ines - 28 december 2007 12:46

Åh, vad jag inte kan fatta att jag är på väg att flytta? Kan inte förmå mig till att börja packa ned mina saker. Hallå! Det är snart dax och flyttbilen står utanför dörren...Vakna!!

Av Ines - 28 december 2007 12:24

Hittade ett test när jag kollade in andras bloggar.Lite nedslående resultat: Under genomsnittet! 61 år. 

Men det finns många saker du kan göra för att förbättra dina chanser till ett längre liv. Gå igenom frågorna igen en efter en, och tänk noga igenom varje fråga. Vad är det du själv skulle kunna förbättra i varje område. Börja dina förbättringar med det som är lättast och sen när du nått resultat så kommer det att gå lättare och lättare. De tre saker som mest förkortar en människas förväntade livslängd är rökning, övervikt och för lite motion. . Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg. PS Det finns en viktig faktor som vi inte räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det!

 

Av Ines - 27 december 2007 12:53

Träffade en kompis idag. Före jul fick han en julklapp av mig. Inget märkvärdigt alls. Som svar kom ett sms: Eftersom du inte sagt vad du önskar kan jag inte ge dig nåt.


Nähä, men för mig är det en del av grejen med julklappar! Att komma på nåt som mottagaren kan tänkas uppskatta. Blir det sen en uppskattad grej så har jag ju lyckats.


Men sen kom ett nytt sms: Nu har jag fixat en liten julklapp.


Jaha, men vill jag ha nåt som någon känt sig tvingad att ge? Knappast! Så att påminna om julklappen kändes inte direkt aktuellt igår.

Av Ines - 26 december 2007 11:05

Efter gårdagen så är känslan för dagen: Förändring

 

Tommy Hellsten svarar på läsarnas frågor!


Av Ines - 26 december 2007 08:11






The Dove of Peace flies from site to site,
through as many countries as possible.
Please help it make a line around the globe
by taking it with you to your site,
by giving it to someone for their site,
by passing it on to another continent,
or to the conflict areas of the world...

~~~~~~~

Fredsduvan flyger från sida till sida
genom så många länder som möjligt.
Snälla du, hjälp den att göra en linje runt vårt klot
Genom att ta den med dig till din sida,
genom att ge den till någon till deras sida.
Genom att sända den vidare till en annan världsdel,
eller till konfliktdrabbade delar av världen


fritt översatt av 
Ingrid Berglund

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards