Alla inlägg den 12 september 2008

Av Ines - 12 september 2008 23:24

Nu är det nära! Frågan är om jag ska fortsätta nu mitt i natten eller fortsätta i morgon? Känner mig ju på hugget och har dessutom haft siesta i kväll. Tja, risken är ju att det blir fort och fel...Självklart är det åkpåsen till lilleman jag tänker på. Eller lilleman? Han har ett namn: Isak


Blir nog till att fästa trådar iaf.


God Natt!

Av Ines - 12 september 2008 19:54

Blev en fredags-siesta tills telefonen ringde. Riktigt skönt faktiskt. Planen för kvällen är att färdigställa (nåja, önska kan jag ju) den påbörjade åkpåsen. Vet inte om jag tagit mig vatten över huvudet när jag tänker försöka mig på konst-stycket att fodra den oxå? Det återstår att se...


Jag har i alla fall haft turen att få låna en symaskin från jobbet. Har hört att det finns de som inte sett bilder på min blogg. Har provat med att lägga in dem på nytt men om det hjälpte vet jag inte? Jag har ju sett dem hela tiden så nån skillnad för mig blev det ju inte.


För övrigt en väldigt behaglig dag på jobbet. Har till och med fått den mest svårflörtade ungen att skratt idag. Det kändes stort! Kunde inte låta bli att ta bild så jag lovade kollegan att skicka dem till henne så de kan ha kvar dem till sen oxå.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards