Alla inlägg den 2 september 2008

Av Ines - 2 september 2008 22:42
Click to Mix and Solve

Av Ines - 2 september 2008 22:21

Nä, det förmodade besöket kom inte i dag. Kommer imorgon och det var ju en himla tur. Nu hinner jag kanske med att röja plats åt henne oxå. Började ju så stort i morse men tid har ju en förmåga att försvinna på morgon? Plötsligt är det dax att åka till jobbet helt enkelt. Om jag dessutom ringer och frågar så försvinner ytterligare tid för att jag fastnar i telefon!
 God kväll!

Av Ines - 2 september 2008 22:02

I dag sa jag på jobbet: jag hoppas jag blir vänligt bemött på posten idag. Vad händer? Åh, jag blir inte bara vänligt bemött, jag får hjälp för framtida paket oxå! Snacka om service! Började med att jag frågade om de hade bra tejp eftersom jag bara hade en kartong från jobbet och en adresslapp med mig.


När hon ser vad jag ska skicka iväg säger hon utan att blinka: Tror du på det där? Nja, har du nån annan idè? Hon försvinner och är borta i nån minut och voilà:

 

 



Blev ett stadigt paket att skicka iväg till Malmö!

Snyggt oxå till skillnad från den gamla lådan som jag hade med...fick med mig en redig kartong för framtida bruk och en inbjudan att hämta mer när jag behöver!


Sen blev det ju lite kul när hon ville ha avsändare på paketet: Men? Är inte du från Pajala? Jaa, eller släkten iaf...åh, det är ju jag med utbrister hon. Eller, det är ju en liten by i Pajala kommun rättar hon sig. Hihi, samma by som mammas byaförening visar det sig. Det är som jag brukar säga: Västerbotten drivs till stora delar av utflyttade norrbottningar! 


God kväll!

Av Ines - 2 september 2008 08:44

Säg att du vill vara hemma så kommer jobben som ett brev på postena! Hur tacksamt som helst.....men lite spooky!


Ha en bra dag!

Av Ines - 2 september 2008 08:39

Efter mycket möda och stort besvär blev det klart:



 Stefans kort.


Nu är det bara posten nästa och hitta ett bra emballage. Det mest ultimata för dessa kort är utan tvekan en pizza-kartong men det är inte alldeles lätta att få tag i. Jo, om jag köper en pizza förstås men då är ju kartongen kladdig.....


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards