Alla inlägg den 13 september 2008

Av Ines - 13 september 2008 22:28

Vi hann med att spela:

Av Ines - 13 september 2008 22:23

Har lekt "som att det fortfarande är sommar" i Agnetas bil.Hon spelade :

Av Ines - 13 september 2008 22:16

Trodde för ett tag att jag skulle kasta in handduken när det gällde fodret till åkpåsen. Jag fick nämligen inte symaskinen att fungera! Skam den som ger sig...När Agneta kom förbi så hittade vi en instruktionsbok. Felet var så enkelt att det var snudd på pinsamt. Jag hade trätt masinen fel helt enkelt. Nu är bakstyckets foder färdigt (utan mönster!!) . Känner mig mer än lovligt nöjd. Nu är det bara det klurigaste kvar- framstycket. Är ju aningens mer utmaning där... Spännande fortsättning i morgon. God kväll!

Av Ines - 13 september 2008 11:49

Åh, vad häftigt! Fick just ett sms att pysselhelgen som var tänkt att gå av stapeln första helgen i oktober är framflyttad! Som på beställning för jag har lovat en kompis att flytt-städa åt henne då.

Ska genast anmäla mig på Nettans hemsida. Ni hittar henne som länk här på sidan om.

Ha en bra dag!

Av Ines - 13 september 2008 11:46

Vet inte varför jag blev så glad över att läsa det här? Kanske för att Mörön är mina barns barndomsby? Där växte de upp, där föddes min yngsta son. Kommer nog alltid att ha en viss känsla för byn?


Full rulle på Möröns farmödrar MÖRÖN. - Hoh! Det är tur att det inte hörs hur man låter, säger Eina Larsson när hon kämpar sig upp för backen med sin cykel.
Det är NSD:s läsare hon tänker på.
Hon är en av de cyklande farmödrarna på Mörön som vi dokumenterar.Läs mer på: http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleId=3973429

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards