Alla inlägg under september 2011

Av Ines - 29 september 2011 23:04

Till en alldeles speciell person som jag tänker på.   



 

Jag önskar du kunde höra den och ta till dig den.

Av Ines - 5 september 2011 17:29

   

Grattis!


Hoppas du får en bra dag.   

Av Ines - 4 september 2011 22:15

Sista veckorna har jag hastat genom landet.    Hann inte mer än komma tillbaka från Semester i Luleå så bar det av till Malmö.


 

Det första som möter , när man kommer från Arlanda. Inte centrala Södertälje utan Östertälje är under lång tid framot nya metropolen.


Där kom det fina erbjudandet att haka på till Skellefteå nån vecka senare.


 

Haha, blev älgörtsdricka från mat-festen till min kollega.

Kommentaren när han fick den: Den är bra för huvudet!

- Drick på...


nu ser jag fram mot resan till Luleå och premiären på hemmaplan. Marsch från stan till Delfinen.


Men sen får jag se hur rörlig jag kan vara?? Funderade om jag skulle göra en före och efter-bild. Ska operera fötterna (foten, hoppas på att det blir båda ) och kommer med andra ord att bli vansinnigt stillasittande.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards