Alla inlägg den 8 september 2008

Av Ines - 8 september 2008 22:49

Dax att boka resa till Pajala?



Läs mer:


http://www.romppa.se/


Av Ines - 8 september 2008 22:31

Ska absolut inte klaga på de som snor med sig laddare till Luleå...Idag fick jag själv med mig telefonen från jobbet! Pinsamt var ordet. Har ju knappt mer än börjat så gör jag bort mig. Tja, får väl hoppas de förlåter mig?


Skönt iaf att det eviga regnandets tid tycks vara förbi. En strålande solig dag idag. Lite irriterande bara att de ändrat i mina arbetstider. Jag uppfattade det som att jag skulle jobba heltid en månad men i dag var det nya bud. Husets vikarie ska ha all tid före 8 och efter 4. En fråga om ekonomi såklart. Så nu ska jag se över schemat och fara in på vikarieförmedlingen och kolla hur jag ska göra. Vissa dagar blir det bara jobb mellan 8-12. Då tänker jag stå som tillgänglig för vikariepolen för det finns ju ofta jobb på eftermiddagar på fritids.


Fördelen är ju att jag inte blir bortglömd medans jag är på förskolan iaf.


God kväll!

Av Ines - 8 september 2008 22:23

Nåt som jag verkligen velat se om jag varit i Pajala under Römmpä-veckan är väl bastutävlingen...Men nu är det försent. Förra årets tävling blev den siste. Nu ska det i stället vara "mesta bastubadaren" som ska premieras.


Då har jag ju inte heller nån chans? Måste nog äga en egen, eller?


Läs mer:

http://www.kuriren.nu/lokala/pajala_artikel.aspx?ArticleId=4145394&place=Pajala


God Kväll!

Av Ines - 8 september 2008 21:17

Blir nästan full i skratt när jag tänker på det. Har hållt på med en åkpåse till en liten bebis hur länge som helst. Bakstycket var ok, framstycket gick oxå bra. Men nu när det bara är luvan kvar så känns det som att jag stickar och stickar och ingenting händer!


Det är ju samma när jag ska hälsa på i Pajala. De första fyrtiofem milen går ju bra. Det är när jag ser skylten PAJALA 30 det börjar gå trögt. Då kör jag i evigheter och ingenting händer....


God Kväll!

Av Ines - 8 september 2008 07:13
Click to Mix and Solve


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards