Alla inlägg den 18 september 2008

Av Ines - 18 september 2008 22:21

Åh, hur kul är inte det här!




2008-09-15

Höök är tillbaka med tio nya avsnitt
Den rosade kriminalserien Höök är tillbaka med tio nya avsnitt från landets norra del. Denna gång spelar Cecilia Ljung huvudrollen som Eva Höök, chef för länskriminalens utredningsrotel i Luleå. Serien skildrar fem kriminalfall som löper över två avsnitt vardera.

Kommer att ha högtidsstunder med att försöka lista ut var i Luleå de befinner sig...


God kväll! 


Av Ines - 18 september 2008 22:16

Blev lugnare än jag trodde med pyjamasparty. En starkt bidragande orsak var att det gick av stapeln under min lunchrast. Men som det såg ut! Hihi, mitt uppdrag blev att gå ut med barnen och kollegorna städade upp....men det känns ändå med en heldag i barnens värld.


Blir sängen nästa väldigt snart nu....


God kväll!

Av Ines - 18 september 2008 21:17

Här, alla med blogg, har ni en chans att hjälpa till att stödja utsatta barn ute i världen!

Sprid budskapet och bidra på samma gång med 20 kr till barnen.
Vi bloggare länkar till Uppdrag Barn och Vattenfall betalar.

Av Ines - 18 september 2008 17:29

Åh, vad jag blir irriterad när jag hör om försäkringskassan och deras strul...och kommentarerna handläggarna ger. Pengarna kommer sen. Jaa, men ALLA betalar hyra varje månad. Var det en överraskning? Eller tror de att det är godis-pengarna de väntar på? Huga! Vilken värld lever de i? Eller är det ett svar som de bara tvingas svara för vad kan de annars göra?


Nu är det ju inte bara FK som fungerar så här dåligt. A-kassan har ju fukat så de senaste tio åren jag använt mig av dem, och riktigt illa blev det väl för ca tre år sedan?


Ett strul som idag gjort mig telefonlös....inte kul alls!


Men jag är glad att jag inte har små barn som behöver mat på bordet varje dag.


Läs själva:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3338962.ab

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards