Alla inlägg den 23 september 2008

Av Ines - 23 september 2008 22:11

Säsongsstart på Cityakuten!



När? På min födelsedag 6 oktober!

Vet TV3 när jag fyller år?

God kväll!

Av Ines - 23 september 2008 20:14

I kategorin vardagens hjältar så tar mina vänner förskollärarna åter igen första pris! I dag fattade jag äntligen vilken bedrift årets fotografering är....Hade räknat med att det skulle vara tufft, men så in i....

Började med att frukosten serverades i rasande fart en timme tidigare. De minsta iförda avdelningens målartröjor.


Vi blev erbjuden första tiden men alla hade inte anlänt så vi avböjde. Det resulterade i att vår enskilda fotografering hamnade mitt i sovvilan för de minsta! Oj! Blev kaos när vi upptäckte att ett av barnen höll på att somna utan att ha blivit fotad. Upp med honom och in i "studion". Sedan försöka få barn att somna med ideliga störningar av små vänner som kom in efter deras stund i rampljuset!


Så när allt var klart var avdelningen i kaos och vi skulle ha ut vår lunch

och dessutom behövde alla stora barn som varit inne hela dan kläs på och få frisk luft!


Vilka fixar en sådan dag? Rätt svar: En förskollärare!

Av Ines - 23 september 2008 20:09

Läser att det ska dröja ytterligare innan man vet vem den drunknade är. Hur jobbigt ska det inte vara för de anhöriga som väntar på svar? Jag kan ju inte tro att någon medvetet drar ut på tiden på en undersökning, så vad är det som är svårt?

Läs själva på: http://www.vk.se/Article.jsp?article=217840

God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards