Alla inlägg den 21 september 2008

Av Ines - 21 september 2008 22:45

Hade jag glömt hjärnan hemma? Antagligen för jag har lyckats med bedriften att köpa en pin som om jag vore abort-motståndare! Jag fastnade för de rara fötterna och så stod det "säg ja till livet".


Jamen självklart! Med alla vänner som haft sorg och begravning så kändes det väldigt rätt med ett Ja för livet. Men blev upplyst efteråt vad det var. Oj, blev ju riktigt pinsamt faktiskt. Jag ser inte abort som en lösning för egen del men det är bra att möjligheten finns. Ingen ska tvingas föda ett barn bara för att det råkade bli så.


Jag tror inte det är ett lätt beslut som någon tar. Men måste det göras så ska de inte behöva mötas av en människa med en pin som fördömer deras beslut! För att det är så söta fötter....


God kväll!

Av Ines - 21 september 2008 22:25

Äntligen kom gardinerna upp igen. Japp, gjorde ett ryck på eftermiddagen med både gardiner och tvätt. Blev sena tvätt-tiden för jag hade missat att boka. Jag kan ju få för mig att det bara är jag som bor i huset. Oftast är det ju inga problem alls med tvätt-tider.


Dagens bästa är väl ändå att jag oxå lyckats få iväg Stefans USB-minne i ett paket och postat det oxå!!


God kväll!

Av Ines - 21 september 2008 22:23

Åh, blir man inte imponerad av nån som bara drar? Hem till renarna igen!


TV: Här lämnar Krister mamman för sina renar


Jag blev då det iaf. Nu håller jag tummarna för att han kommer tillbaka.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards