Alla inlägg den 1 september 2008

Av Ines - 1 september 2008 22:30

Finns det något mer irriterande än alfabetstillverkarna i scrapp-världen? Har letat mig tokig efter bokstäver till ett kort och nu är det nästa.....Jag har hur många som helst snygga v,x,h,l,y,m men mycket till Grattis, kalaskul, Stefan blir det liksom inte? Köpte nåt jättehäftigt i svart och upptäckte försent att det bara fanns ett a och inget t i den förpackningen. Shit pommes säger jag bara! Har fullständigt snöat in i scrappvärlden nu och i morgon tror jag jag får hit min särbo? Om hon nu ryms bland allt mitt pyssel?  Har haft jobb i dag och det känns ju bra. Eller i vart fall när jag tänker på lönen. Skulle kunna sitta på min kammare och pyssla hela dagarna just nu. God kväll!

Av Ines - 1 september 2008 17:13

Justus har namnsdag så i morgon tar vi ledigt och ägnar oss åt rättvisa. Justus på latin betyder rättvsa. Dagen ägnas framförallt till demonstration mot företag som har vilseledande namn som tex Justitia.


God eftermiddag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards