Alla inlägg den 7 september 2008

Av Ines - 7 september 2008 23:16

Läser i VK om den försvunne mannen. Känns klart olustigt och lider med föräldrarna. Har haft min äldsta son "försvunnen" i en timme en gång. Det var en timme i absolut skräck och fasa innan jag fick besked att han är lokaliserad av en kamrat till honom. Då hade jag dessutom en "hel värld" av 130 mil mellan oss....


Läs mer på:


http://www.vk.se/Article.jsp?article=213928


God Natt!

Av Ines - 7 september 2008 22:17

Hann med lite i helg, om än inte allt som jag tänkt. Tog bussen in till stan igår och det är ju lite av en internationell touch att åka buss från mitt område! Massor av språk som samlas kring busskuren!


Hade totalt förträngt ett arrangemang jag tom gjort reklam för i bloggen. Öppen gemenskap hade arrangemang på stan och studenterna hade avslut av nolle-perioden. Knökfullt med folk med andra ord. Men inte på "mina" affärer tack och lov. Skulle ha knappar till åkpåsen och bytte bort grejer på pyssel-affären. Hade lyckats med bedriften att köpa likadant TVÅ gånger.


I dag blev det både tvättat och besök hos släkten. I morgon är det nytt jobb i en månad framåt.


God kväll!

Av Ines - 7 september 2008 21:32

Det var premiär att hälsa på de nyblivna föräldrarna för både mig och Irja. Men vi hittade och det här hade vi ju lite kul åt:


Rymmningsbenägen åkgräsklippare?


Ett charmigt hus med sjöutsikt och massor av tomt för lilleman att tulta runt i. Hann ju inte få färdigt åkpåsen men nu är det nära!


God kväll!

Av Ines - 7 september 2008 21:27

Ryktet gick att det var ett "skrik-monster" men inte då! Skötte sig exemplariskt hos:


självutnämd supermoster....nja, kan vi ta med en nypa salt kanske.


Men jodå, visst skrek han lite grann men det gör väl alla? Hans favoritstund att ha magknip var självklart på natten.


God kväll!

Av Ines - 7 september 2008 21:15

I dag var det dax! Äntligen skulle vi uppvakta det lilla underverket:


Har ju klipppt och klistrat för kung och fosterland ett tag....

Av Ines - 7 september 2008 14:48

Det är kul när jag har tjuv-besök som erkänner sina synder!



Såg inte riktigt ut så här....


Nä, min särbo fick med sig en laddare för mycket när hon drog till Luleå i fredags. Men hon ringde och erkände igår.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards