Alla inlägg den 4 september 2008

Av Ines - 4 september 2008 22:24

Det är med arbete som med ketchup: Först har jag inget och sen kommer allt på en gång! Fick samtal från en rektor som erbjöd jobb i en månad framåt. Himla kul men det innebar oxå att det jobb jag redan hade nästa vecka fick stryka på foten. Trist men inte mycket att göra åt.


En annan kul grej är att vi bokat att fara och titta på lillbabysen på söndag. Hur spännande blir inte det? I morgon blir det sista dan på fritids på ett bra tag framåt. Det var ju oxå ett litet aber som gjorde det lite jobbigt att tacka ja. Men har testat vara där idag och det verkar ändå trivsamt och mina nya kollegor har lovat att ta hänsyn till att jag inte är förskollärare. Tack för det.


God Natt!

Av Ines - 4 september 2008 10:47

Nu har jag fått hit min "särbo" igen, så igår blev det fniss och skratt hela kvällen och lite:



glass!


En himla god glass med kaffesmak....Vi var ju tvungna att uppdatera oss med senaste nytt då vi inte träffats på hela sommaren! Tyvär har ju hon blivit föräldralös så visst blev det lite sorgligt oxå...


Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards