Alla inlägg den 16 september 2008

Av Ines - 16 september 2008 23:56
För er som inte vet:Klicka på bilden för att rösta!

Av Ines - 16 september 2008 23:39

Har sett på film ikväll:




Elle Woods har allt. Hon är president för universitets kvinnoförening, en firad skönhetsdrottning, fröken juni i campus kalender och sist men inte minst - naturligt blond. Elle dejtar en av campus snyggingar och vill inget hellre än att bli fru Warner Huntington III. Det är bara en sak som hindrar henne. Warner tycker att hon är för dum. Men när Warner packar väskorna för att börja på Harvard Law och återförenas med en gammal flickvän planerar Elle att vinna honom tillbaka. Det blir ingen lätt kamp för Elle som är van vid det bekymmerslösa livet vid poolkampen, men skam den som ger sig!



Åh, vad jag fick Stefan i huvudet! Är de så där dryga och elaka? Hur går det för honom? Oh, vad lärarna är hemska? Nja, till slut fick jag som bestämma mig för att han är stor nu! Men väldigt typiskt mig?

God Natt!

Av Ines - 16 september 2008 23:20

Fick höra dagens bästa idag: Människan jag vikarierar nu ska vara barnledig efter jul! Kanske kan det betyda jobb för mig? Hålla tummarna är ju inte helt fel....


Nästa veckas stora utmaning blir två: Fotografering och pyjamas-party på jobbet.


Veckans stora utmaning är att sy ihop åk-påsen. Det svåra är inte att sy ihop, utan att få in tråden i nålen! Shit, vilket ålderstecken, eller? Jag ser verkligen inte nålsögat.


God kväll!

Av Ines - 16 september 2008 23:16

Känns som att jag bara har en massa sorgsna människor omkring mig. Det finns som ingen rättvisa i döden heller. Ingen som dött av hög ålder utan sjukdom och olyckor. Senast en god vän som miste sin fru i cancer. Usch och fy vad ledsen jag blir.

Av Ines - 16 september 2008 16:40

Nån mer än jag som tycker det verkar liiite tidigt? 

Egentligen ganska obrydd i hockey, men skulle jag hålla på nåt lag skulle det vara på rött och gult...



Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards