Alla inlägg under februari 2008

Av Ines - 19 februari 2008 15:43

Det är livsfarligt att ens tänka tanken! Jag skulle aldrig flytta, aldrig lämna Luleå, aldrig sälja huset, aldrig mer bli kär....Så är det precis det som händer HELA tiden! Märkligt?


Igår satt vi och resonerade om det här med att spring-vicka. Jag är ju ganska less på det även om jag oftast har jobb och det är trevliga människor jag möter. Men du har inte funderat på att flytta? Nä, efter min senaste flytt bestämde jag mig: Aldrig mer! Inte förrän till ålderdomshem...men vem vet? Nu kändes det plötsligt ok att tänka tanken Stockholm? Ett flyg till äldsta sonen och ett flyg till de minsta. Dessutom billigare än vad det är att ta bilen mellan Umeå-Luleå.

Av Ines - 18 februari 2008 22:52

Blev tal om mitt "projekt" i kväll: Åkpåse Den väldigt blå åKpåsen. Bästa lösningen hitills:"Man kan lösa mycket med rosa tygelefanter!" Citat: min särbo från Luleå (mamma till två tjejer) 

Av Ines - 18 februari 2008 22:46

Har fått hit min"särbo" igen. Blir lite bortskämd med: 
Present
överraskningar...varje gång!Påsen  innehöll  denna :

Bok bok som jag suktat efter att få läsa sen min tid i Sollefteå.

Av Ines - 17 februari 2008 23:56

Dagens ros till: Dagens rosDu okända kvinna som tog reda på min plånbok och ringde upp mig!Nu slipper jag köpa ny, körkort och annat var kvar...då gör det inte så mycket att allt annat var borta! Bankkortet är spärrat och värdelöst för tjuvarna nu. TACK! 

Av Ines - 17 februari 2008 22:26

Så himla roligt att äntligen fått höra: Willy Willy och hans gäng spela! 

Av Ines - 17 februari 2008 22:22

Jag blir så :Arg. ARG! På Dig som länsade min plånbok i kväll. Det var verkligen det sista jag behöver just nu. 

Av Ines - 17 februari 2008 22:18

Kan jag inte bara få nån som kommer och:Städhjälp   städar och gör fint och tvättar mina kläder?Finns så mycket annat jag vill hinna med! 

Av Ines - 16 februari 2008 22:56

Har inte gjort särdeles mycket på hemmaplan. Fastnat med en stickning innan det var tjejträff med gemensam pizzamiddag. Har upptäckt ett till träsk att fastna i...tov-träsket! Lånade ett par jättesköna tovade tofflor till mina frusna fötter i kväll! Åh, hur skönt är det inte med varma fötter? Känner mig så otroligt kall och frusen jämt nuförtiden. Även inomhus... Sommar nu, tack!


Så det blev mycket fniss och skratt och lite kreativt arbete innan dagen var slut. Blev lite full i skratt för mitt på dan ringde en kompis som kollat bioannonser. Det finns ingenting att se! Oj, kollade faktiskt oxå den sidan idag...vi har nog inte samma sak för nog såg jag en film som verkade sevärd! Men nu är det sängen nästa!


God Natt! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards