Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Ines - 3 februari 2008 23:06

Livet-

Det är det som pågår medan vi har fullt upp med annat.

Okänd.

Av Ines - 3 februari 2008 22:00

Kan bli så fruktansvärt less på dessa omslag i vädret. I dag slog det sig på entré-dörren. Lite panikartat när man inte tar sig in i sitt eget hem. Men sen fastnade jag riktigt rejält med bilen! Shit, jag som ska jobba två mil utanför stan på torsdag. Började med grus som jag hittade utanför dörren. Njet, det funkade inte. Upptäckte sen en himla retfull isklump bakom ett av däcken så då hämtade jag en hink med varmvatten. På väg ut med hinken möter jag en granne: Hemskt när det kärvar med dörren tyckte han. Jaa, men nu sitter min bil fast! Äsch, en bil kan du leva utan, men inte ditt hem....Näää, det finns ju faktiskt en poäng i det! Jo, det löste sig med bilen oxå.


God Kväll!

Av Ines - 3 februari 2008 18:00

Kikade in på min kusins blogg och fstnade för den här.

Av Ines - 3 februari 2008 16:11

 Finns det nåt värre än att känna sig nöjd med vad man åstadkommit och någon kommer med kommentaren: Men har du inte....?
 It´s a hard life.   

Av Ines - 3 februari 2008 16:03

Lycka är......att hitta!Hur bra känner inte jag mig, som både hittat till jobbet i morgon och tillbaks igen? Dit tog det en halvtimme och tillbaks 23 minuter. Japp, nu kan jag till jobbet i tre dagar. Känns himla skönt!


 Ha en bra eftermiddag! 

Av Ines - 3 februari 2008 15:59

Det här måste ju vara bland det läskigaste jag skulle kunna råka ut för!!  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1755373.ab Fast med min cellskräck är ett jobb i gruvan knappast något jag ens skulle kunna tänka mig...Tankarna går självklart oxå till de anhöriga. Vem tror när någon far till jobbet att de inte ska komma hem igen? 

Av Ines - 3 februari 2008 12:16

Vinn biljetter till Pistvakt
De norrländska bröderna i Pistvakt har tagit sig till storstan igen för några dagars show på Tyrol, Gröna Lund. Nu kan du vinna biljetter till föreställningen genom att svara på en enkel fråga och fylla i dina uppgifter nedan.
5 vinnare får två biljetter var. Föreställningsperiod är 14/2-29/2. Vinnarna dras onsdag 6/2 och meddelas via mejl. Lycka till!

Av Ines - 3 februari 2008 11:34

Den som är mycket liten - inte mer än ett år-
hittar små, små saker var han kryper och går.

Hittar en ullgarnsända, ett visset blad och en knapp
en dockas lillfingersnagel och en prasslande papperslapp.

Håller i små små nypor, små små smulor och strån
ser på den döda myggan och dammet i barnkammarvrån.

Den som är mycket liten hittar allt som är gömt
leker med små förtrollande ting som de stora tappat och glömt.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards