Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Ines - 21 februari 2008 22:00

Om jag skulle vara lika dansant som denna pingvin, skulle jag fortfarande gå på salsakurs då? Vem vet? Jag blir då glad av se honom i alla fall.

Av Ines - 21 februari 2008 21:36

Snart dax att frossa igen....! 
     

Fynda på årets bokrea

På vår bokrea hittar du årets stora reatitlar men också många av höstens storsäljare, som Jan Guillous Fienden inom oss, Liza Marklunds Livstid och Augustprisvinnaren Stundande natten av Carl-Henning Wijkmark, som vi just nu kan erbjuda till kanonpris. Vi har dessutom fyllt på vår reaavdelning med böcker ur vårt lager.
Välkommen in och gör väntade - och oväntade - fynd!

Förhandsbeställ dina reaböcker idag så skickar vi dem vid reastarten den 26 februari. 

Av Ines - 21 februari 2008 20:56

Har ju fastnat totalt i min stickning...men när jag slet mig loss och snurrade runt på nätet så hittade jag detta:  Grattis nykomling!

Ett litet kort till en kompis som fått barn.Pysselmyran


Tänk vad kul att kunna göra ett så där snitsigt kort sen...

Skulle kunna fastna i timmar hos pysselmyrans sidor och låta mig inspireras! 

 

Av Ines - 21 februari 2008 16:52

          Ditt testresultat visar att du i huvudsak är en Chokladokrat - en person som föredrar chokladgodis. 35.8% av de som har gjort testet är Chokladokrat.       Chokladokrat är riktiga finsmakare och kännare av det goda här i livet. Och det berättar de gärna för alla omkring. Chokladokrater vill inte på några villkor uppfattas som vanliga i sin smak. De har örnkoll på vad som är bäst, rätt och finast - oavsett om det handlar om inredning eller matlagning. Därför kan chokladokrater ibland uppfattas som lite snobbiga förstå-sig-påare. Men chokladokrater älskar också att dela med sig av allt som de tycker om och kan vara en fantastisk källa till nya upplevelser och kunskaper. Chokladokrater är mycket sociala och måna om sina vänner. De bjuder ofta på fest och tycker om att överraska med presenter.                      

Av Ines - 21 februari 2008 16:47

Har börjat spana runt på olika jobb att söka. Ringt på tre stycken faktiskt. Vad är resultatet? En är på sammanträde, en har ett telefonnummer som inte är i bruk(!) och den sista skulle ha en manlig pedagog. Åh, vad jag kan bli irriterad på såna svar...när det bara är snoppen som räknas...Tja, får väl fortsätta söka för nu är jag verkligen less på att hatta runt. 

Av Ines - 21 februari 2008 14:45

Säg till dig själv varje morgon:

 Det här blir en fin dag. Jag klarar mer än jag tror.

Ingenting blir bättre för att man oroar sig.

Man kan aldrig göra mer än sitt bästa.

Alltid finns det något att glädja sig åt.

Jag känner mig i utmärkt form i dag.

 I dag skall jag göra någon glad.Det är ingen idé att deppa.

Livet är härligt!

Var optimist.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards