Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Ines - 8 februari 2008 23:21

Dagens Nemi

Av Ines - 8 februari 2008 22:54

Nä, ingen toppdag direkt trots ledigheten...snarare lutar känslan för dagen att vara hemlängtan? Eller en otrolig saknad efter pojkarna i af. Skulle de fatta hur mycket jag saknar dem mellan varven, skulle de nog pallra sig hit oftare?


Nä, ingen hit att vara på AF heller, men nu är det gjort. Lite märklig inställning de har...din handlingsplan är jättegammal! Jaa, men det står ju bara för att jag har haft jobb? Har jag jobb, springer jag ju inte på AF och uppdaterar mig?


Sen roade jag mig med att vara förbi biblioteket. Råkade hamna mitt i ordväxlingen mellan två ungdomar.


-vad gör du här?

-ingenting.

-trist, att inte ha nåt att göra.

- men, du skolkar ju? Det är inte tufft att skolka!

-Nää...

- men varför slutar du inte? Du måste ju fatta att om du går i åttan nu. Du fixar ALDRIG nian om du skolkar...sen är det IV i fyra år..och du fattar ju INGENTING!! Ingen kan vara kompis med dig när du inte fattar nåt?


Om inte den killen lägger av att skolka, vem gör det då? Tror inte någon lärare eller kurator hade kunnat vara mer övertygande än den tjejen om hur dumt det är att skolka...


God Natt!

Av Ines - 8 februari 2008 20:24

Åh, idag föll jag för trycket! Skulle ju på stan och AF så då passade jag på att köpa dessa stickor. Nr 20...Helt enorma och fatta vad roligt det ska bli. Hörde att hon haft in en kund som tänkte sticka mattor med dem...Oj, ett projekt att prova på nån gång?  Stickor

Av Ines - 8 februari 2008 08:25

Som jag har önskat mig en ledig dag! Nu verkar det som att jag får det, men det känns inte så där jättebra. Ska till AF och göra en handligsplan. Känns lite onödigt. Tror inte jag blir mindre arbetslös av det? Tja, jag måste dit iaf.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards