Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Ines - 19 februari 2008 23:21

I jakten på nån sida som beskriver hur jag gör knapphål på åkpåsen jag håller på med halkade jag in på en sida som tipsade om: symässan i Sollentuna! En hel värld som öppnade sig med roliga sidor att flukta runt i...Åh, dit vill jag oxå nån gång.


Sen slutade kvällen med att jag ringde mamma, för med det jag hittade på nätet så hade det inte blivit knapphål...någon hade fått ett psykbryt om jag gjort dom knapphålen. TACK mamma! Har blivit fyra knapphål i kväll...

God natt! 

Av Ines - 19 februari 2008 23:20

”Politik är för viktigt för att skötas av män” Det ansåg Fogelstadgruppen.
Lena Eskilsson berättar om en konstellation egensinniga och orädda kvinnor
som gick på tvärs mot det manliga etablissemanget.

Läs mer om arrangemanget

Onsdag 20 Februari kl.18.30 Bokcafé Pilgatan, Pilgatan 14
Arrangörer: Ordfront, Kulturföreningen Pilgatan, ABF

Av Ines - 19 februari 2008 15:43

Det är livsfarligt att ens tänka tanken! Jag skulle aldrig flytta, aldrig lämna Luleå, aldrig sälja huset, aldrig mer bli kär....Så är det precis det som händer HELA tiden! Märkligt?


Igår satt vi och resonerade om det här med att spring-vicka. Jag är ju ganska less på det även om jag oftast har jobb och det är trevliga människor jag möter. Men du har inte funderat på att flytta? Nä, efter min senaste flytt bestämde jag mig: Aldrig mer! Inte förrän till ålderdomshem...men vem vet? Nu kändes det plötsligt ok att tänka tanken Stockholm? Ett flyg till äldsta sonen och ett flyg till de minsta. Dessutom billigare än vad det är att ta bilen mellan Umeå-Luleå.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards