Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Ines - 13 februari 2008 22:51

Hur glad blev inte jag idag. Var in i en klass på em. Då frågar en kille hur gammal jag är. När jag svarat honom tittar han med stora ögon och utbrister: Du ser inte en dag äldre ut än 35!


Hihi, låter hoppfullt med tanke på min arbetsansökan där kravet var mellan 21-33år.

Av Ines - 13 februari 2008 22:47

Har avslutat dagen på Ålidhemskyrkan med mat och föreläsning. 18.00-
19.00    

Livsstilskafé

– Av liv och lust –
för kropp och själ.

Lena Siljebo, konstnär.   Besök hennes sida på www.siljebo.dinstudio.se Fick med mig så mycket tänkvärda tankar. Hur sugen blev inte jag på att tova! Så mycket fint hon gjorde...men har ju lust med så mycket..scrappa..sticka babysaker...läsa böcker. Pensionär nu genast vore inte helt fel? 

Av Ines - 13 februari 2008 22:36

  Livet är inte ett problem som ska lösas, utan någonting som ska upplevas. Okänd. 

Av Ines - 13 februari 2008 22:28

Det här garnet har jag hittat när jag gått igenom mitt liv i flytten.(har 12! nystan sammanlagt) Garn   I dag träffade jag Erica som sa att det är helt ok om jag stickar nåt till hennes lilla bebis.Jag säger bara en sak: Håll tummarna för att det blir en liten pojke då!Känns väldigt blått!

Av Ines - 13 februari 2008 22:14

Skulle egentligen ha en lektion engelska med ett gäng femmor, men slängdes in på skidåkning istället. Nydalasjön
Kan jag klaga? Dagens utsikt från min horisont. Här syns dessutom inte den erbarmerliga blåsten som dränkte alla former av instruktioner, för tanken var att vi skulle ha teknikövningar. Men hur kul är det inte med isigt före och en vind som ger fart så vi nästan bara flög iväg! Jag var ju lätt skräckslagen, men ungarna hade skitkul! Det tycker jag är huvudsaken. Positiva ute-upplevelser även under sämre förhållanden.

Av Ines - 13 februari 2008 08:44

Rensa i röran med feng shui det enkla sättet att skapa ordning och harmoni i ditt hem 
Rensa i röran.     av Kingston, Karen  Beskrivande text

Rensa i röran och förändra ditt liv! Här får du inspiration att röja och rensa som aldrig förr. Att gå igenom lådor, garderober, bokhyllor, vinds- och källarutrymmen, lägga i olika högar beroende på vad som ska hända med sakerna, skänka bort, sälja på loppmarknader, annonsera. När du städar och röjer ut befriar du dig samtidigt från negativa känslor och bereder plats för ny och positiv energi. Karen Kingston har många års erfarenhet av att arbeta med feng shui och hon förklarar hur alla onödiga saker vi har i våra hem får energin där att stagnera. I den här lilla men innehållsrika boken ger hon handfasta råd och många inspirerande exempel på hur andra har gjort och vilka omvälvande resultat de har uppnått.

Karen Kingston har arbetat med feng shui i drygt tjugo år och utvecklat en speciell energireningsmetod. Hon håller kurser och seminarier över hela världen.

(BONNIERS)

  Läste i någons blogg hur otroligt bra det var att komma igång att rensa. Jag har boken, men inte sjutton kommer jag igång?? Ska nog göra ett allvarligt ryck, för mycket av tröttheten skulle nog försvinna....

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards