Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Ines - 22 februari 2008 22:51

Vaknade tidigt efter gårdagens siesta. Hade visserligen sovmorgon, men har ju ändå svårt att bara sova bort morgonen. Har snurrat runt på platsbanken nån dag nu och hittat lite jobb att söka. Skulle logga in på min Cv och göra en ansökan. Retade upp mig på att det tar en sån erbarmelig tid....men sen upptäckte jag att så är det ju inte! Det jag en gång lagt in med stor möda ligger ju kvar. Hurra! Plötsligt blev det busenkelt att slänga iväg en ansökan, så då fick jag iväg en iaf. Kommer att sitta i spänd väntan:


I väntan på jobb.



Jo, det här jobbet vill jag ha! 


Har testat ett nytt ställe med tjejerna i kväll. Det kan jag verkligen rekomendera. Thaiköket på Himlastigen i Umeå. Himla billigt och ack så gott! Men nu är det soffan som drar....

Av Ines - 22 februari 2008 22:47

Fick ett mail från mitt "förflutna" idag. Åh, vad det rörde upp en massa känslor! Blir glad och vemodig på samma gång... Skulle inte vilja vara utan dessa livstecken...även om det inte är nåt annat än just det. Tack! Ungefär så är det. 

Av Ines - 22 februari 2008 22:36

I går tog jag ett modigt beslut och ringde på ett jobb. Det stod i annonsen "vi ser gärna manliga sökanden" Ok, men inte förbjudet för ALLA behöriga att söka? Tydligen var det så, för det första han säger är: Men du förstår väl att det är en man vi är ute efter? Nää, kommer inte kasta in nån ansökan till den skolan. 

Av Ines - 22 februari 2008 22:24

Detta var något av vad jag kom hem med i kväll: Sluta röka.  Beslutsångest på hög nivå? En limpa cigaretter och ett sluta röka-paket från Vårdcentralen! Men sluta rökapaketet är jag oskyldig till...men vem vet? Fick det i present av "min egen" sluta röka-syster i mitt liv. Japp, jag har en sådan så att jag fortfarande röker är en gåta....*skratt* 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards