Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Ines - 16 februari 2008 22:56

Har inte gjort särdeles mycket på hemmaplan. Fastnat med en stickning innan det var tjejträff med gemensam pizzamiddag. Har upptäckt ett till träsk att fastna i...tov-träsket! Lånade ett par jättesköna tovade tofflor till mina frusna fötter i kväll! Åh, hur skönt är det inte med varma fötter? Känner mig så otroligt kall och frusen jämt nuförtiden. Även inomhus... Sommar nu, tack!


Så det blev mycket fniss och skratt och lite kreativt arbete innan dagen var slut. Blev lite full i skratt för mitt på dan ringde en kompis som kollat bioannonser. Det finns ingenting att se! Oj, kollade faktiskt oxå den sidan idag...vi har nog inte samma sak för nog såg jag en film som verkade sevärd! Men nu är det sängen nästa!


God Natt! 

Av Ines - 16 februari 2008 22:51

Har fastnat fullständigt i baby-träsket eller snarare stickträsket! Åkpåse Detta är dagens resultat och är början på: 
Färdig åkpåse denna åkpåse!  Det är bara så himla kul. Börjar jag sen snurra runt och kolla olika bloggar och annat så finns det ju så fantastiskt mycket fint som människor har gjort... 

Av Ines - 16 februari 2008 11:17

Hittade ett kul test när jag snurrar runt på stick-bloggar. Hittade en superfin åkpåse som det skulle vara roligt att få mönstret till.

Vem är jag i Mumindalen?


Resultat:

Hufsa

Du er Hufsa! Du er skummel og nesten alle er redd deg. Bakken fryser til is der du går, men egentlig vil du ikke skremme noen du vil bare ikke være alene.

2.94% har falt innenfor denne kategorien.



Hufsa


Om det stämmer? Nja, det är väl tveksamt...



Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards