Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Ines - 7 februari 2008 23:13

Livsväg 9, den romantiska filantropen.
Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter. Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor, och blir fort omtyckta. Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande och du diskuterar gärna livets stora frågor. Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida. Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa. Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke. Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig. Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort. Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen. Se till dina egna behov i första hand.


Testa själv på: http://www.ditthoroskop.nu/se/livstal.htm 

Av Ines - 7 februari 2008 22:58

Har "återupptäckt" Phil Collins...

Av Ines - 7 februari 2008 21:59


 

THE 5 STAGES OF A FEMALE'S LIFE

1. To Grow Up



2. To Fill Out



3. To Slim Down



4. To Hold It In



AND



5.
To Hell with it



Send this to all the women you know for a good laugh or as the last one says to hell with it !!!! Smile and know you are wished a great day!!!!
 

Av Ines - 7 februari 2008 21:15

Har varit utanföra stan och jobbat idag. Det är helt otroligt, men varje gång jag varit dit har det antingen varit snöstorm, halt eller annat tjabb. I dag kom det nåt nytt: skrap-bilen...Hur lätt är det när människan kör i 30 knyck och jag har möte hela tiden? Till slut började jag studera plogvallarna som skapades...vad kunde jag annars göra? Men jag blev inte så rysligt sen som jag befarade ändå. Det var ju skönt.


Roade mig med att kolla jobb i morse. Ska träffa min arbetsförmedlare i morgon så jag kan ju vara lite uppdaterad iaf. Kan välja mellan Holmsund och Spanien? Eller är jag för gammal för Spanien? Stod som krav 21-33år. Faller jag för åldersstrecket då? Tja, lite spännande lät det iaf. Kan väl vara ok att jobba där april-oktober.


God kväll! 

Av Ines - 7 februari 2008 07:45

Hur irriterande är det inte med artiklar som: http://www.vk.se/Article.jsp?article=166109 Det har slagit mig mer än en gång, hur fruktansvärt dåligt förberedda föräldrar av idag är på, att barn faktiskt blir sjuka ibland. Men när tom VK skriver värsta snyftartikeln om hur barn inte får sjukhusvård vid magsjuka, då har det gått långt! För mig är det sjukhusvård vid allvarliga sjukdomar, operationer, benbrott, mm. Men helt vanliga sjukdomar som barn drabbas av i dagisåldern? Näää, då kan de vara hemma med sina föräldrar. Det är ju det tillfällig vård av barn är till för som jag ser det. Med risk för att betraktas som både elak och cynisk. 

Av Ines - 7 februari 2008 06:41

Är detta en av de sista dinosaurierna? Lilian  Frågan blev väldigt aktuell i går em.Hon har inte:

  • Bankomatkort.
  • E-postadress.
  • Har körkort, men kör inte bil.
  Hur många fler i Sverige uppfyller dessa kriterier? Då räknar jag inte med dem som faller ifrån pga åldersskäl.

Av Ines - 7 februari 2008 06:32

Igår kom jag äntligen ihåg att sätta på mig stegräknaren! Fast det blev ju lite på "fel" dag. Åtminstone för mig som vill ha fullständig koll på det mesta. Tänkte kolla exakt hur många steg det är mellan hem-jobbet. Men igår skulle jag ju inte hem efter jobbet. Det blev i stället en himla massa steg till.

Om min stegräknare stämmer så fick jag ihop 13399 steg! Måste ju vara personbästa? i alla fall för i år... 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards