Alla inlägg den 1 februari 2008

Av Ines - 1 februari 2008 23:24

Oj, i dag har jag varit på ett jobb som beställde ut vikarie av misstag...Eller, när de ringde så kanske det behövdes men sen kom massor av sjukanmälningar på barnen. Det slutade med att det var snudd på lika många vuxna som barn.


Hade börjat dagen med att slänga mig på telefonluren för att besviket konstatera att: näää, ingen telefon idag heller! men när jag kom hem funkade den. Hade ambitionen att ringa ALLA, men det blev tre samtal mer än jag brukar dvs tre samtal.


Jobbar frenetiskt på att samla ihop min dagbok till ETT ställe, och nu har jag "bara" fjorton månader kvar. Himla käckt att det går att bokföra in dagarna på rätt datum. Funkade inte hos min gamla bloggleverantör. Bara en sån sak!

God Natt!

Av Ines - 1 februari 2008 23:22

Av Ines - 1 februari 2008 18:39

Skulle vara in och köpa garn till en beställd halsduk. Åh, det fanns guldgarn!! Men efter min flytt har jag ju hittat massor med garn från mitt förflutna...det är som verkligen det sista jag behöver köpa. Men jag fick ett jättebra tips av tjejen i affären. Köp ett nystan svart, blanda ut med det nystan du har hemma, och om du sen tänker sticka nåt med guld-inslag kan du köpa ett guldnystan.Voilá   Hur klok var inte hon?
 Guldgarn. Mitt guldnystan!  

Av Ines - 1 februari 2008 18:34

Äntligen! Efter nästan tre veckors väntan (hur svårt kan det vara?) har mitt telefonbolag lyckats koppla in min hemtelefon. Inte för att jag ringer särskilt ofta eller får många samtal. Men gissa om det blev abstinens när den slutade fungera? Märkligt hur det fungerar. Men det ligger väl en del i uttrycket: Man saknar inte kon förrän båset är tomt!


Ha en bra kväll! 

Av Ines - 1 februari 2008 16:22

Var och lämnade utegrillen utanför IOGT:s föreningslokal igår.Kände mig lite som en tjuv om natten av nån anledning. Men det är väl typiskt tjejer att ge upp allt för att slippa bråk? Jag ids då definitivt inte tjafsa om en ute-grill! Har både Alexandras bevingade uttryck: Är det värt det? och mammas ramsa: Den som ger...i huvudet.


Ha en bra kväll! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards