Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Ines - 15 februari 2008 21:28

Tittut

Ines, du är den alla vill vara.


Ines är coolast!
Ines är läckrast!
Ines är charmigast!
Ines - du är helt klart bäst!


Fick ett mejl...som peppning...vem känner sig inte glad efter en sån avslutning? 


Av Ines - 15 februari 2008 17:09

 
I love helg

Stämmer fortfarande!

Av Ines - 15 februari 2008 14:54

Ibland skulle det vara skönt att ha lite mer av mammas attityd till livet! Ska börja på ett projekt som jag inte var/är riktigt säker på. Så jag ringde mamma. Finnns ingen som kan tolka stickbeskrivningar som hon,inte som jag känner.


Passade på att tala om att jag söker jobb i Spanien över sommaren...Men det går inte! Nähä, därför att? Men jag ska ju komma till Umeå och vi ska hälsa på Stefan...Tja, men om jag nu ska betala hyran så måste jag nog jobba i sommar?? Men vad ska DU göra med de spanska barnen? Nä, absolut ingenting! Det är svenska barn på semester jag tänker försöka få jobba med.


Får jag inte A-kassan att fungera så måste jag jobba...thats life. Nä, DU måste säga åt dem! Säg att nu betalar ni! Tja, skulle nog behöva ha mamma som mitt fackliga ombud?

Av Ines - 15 februari 2008 14:50

Ok, om nu inte huset får stå kvar så är det väl en god idé att rädda det som räddas kan? http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=3208157


Fast lite svårt att smälta att jag tillhör "förlorarna" i den här frågan...


Ha en bra helg! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards