Alla inlägg under april 2008

Av Ines - 13 april 2008 22:13

Jag kommer nog aldrig att vänja mig med att skicka Christoffer med bussen till Luleå? Inte kul alls. Men vilken fin helg vi haft! Middag bara vi på fredag, teater igår och idag musikal på kyrkan. Tack för tipset Gun-Britt!


Men vad less man blir på detta evinnerliga snöande...nä, känns inte alls som Christoffer sa när vi kom ut från kyrkan. Det är tur det snöar så vi kan uppskatta fint väder bättre! Sommar nu genast tack!


Har gjort nåt kreativt och sökt två jobb idag. Det blir ju lite som att jobbsökeriet hamnar på sparlåga när jag har ett längre vikariat? Dumt, för det är ju absolut ingen lösning på lång sikt? Tja, nu håller jag tummarna iaf.Ska ta en någorlunda tidig kväll för så där jättemycke sova har det ju inte blivit.


God Natt! 

Av Ines - 13 april 2008 22:11

Gustaf  

Av Ines - 13 april 2008 15:39

Har hittat en kul grej att prova! Testade med Johans studentbilder. Inte alla (tog en himla tid att ladda upp)men några stycken i alla fall.

Av Ines - 13 april 2008 08:30

I går var vi kulturella med teater, idag ska vi slå ett slag för miljön. Fick tips om att se ”Över land och hav” av en kompis som har sin dotter med där. Det blir oxå kul!


Ha en bra dag! 

Av Ines - 12 april 2008 23:24

Vi hamnade i Sony Ericssons lagerrensning på stan. Det hade kunnat bli en ny: Mobiltelefon Men nädå. Även här var Christoffer på väg mot nya mål...Men du har ju en redan! Japp, men inte röd!  Nädå, nog funkar min mobil men det var en himla käck försäljare. Hundra kronor billigare, du gillar väl rött och så till slutklämmen: 5000 sms mot 3000! Nä, jag brukar inte hinna skriva så många ens om jag har möjlighet!Sorry! 

Av Ines - 12 april 2008 23:05

Har roat oss på stan idag. Inte för nåt speciellt utan bara strosat runt. Plötsligt dyker: Tony Irving  Tony Irving upp! Oj, han skulle lära folk dansa på Gallerian.... Christoffer fick panik, för han ryckte och drog med sig den mest motsträviga att försöka....Nu går vi! Fort innan han kommer hitåt! Såg himla kul ut för de som vågade sig på. God kväll! 

Av Ines - 12 april 2008 12:30



Vem är du? - De 16 basbehoven som styr våra handlingar och bestämmer vår pe
Författare: Steven ReissÖversättare: Agneta SellinFörlag: Schibsted FörlagenBandtyp: Pocket, Språk: Svenska Utgiven: 200304, Antal sidor: 288Upplaga: 1, Vikt i gram: 168ISBN10: 9177386310ISBN13: 9789177386315
Pris: 39 kr (36,79 kr exkl. 6% moms)
Titeln har utgått ur sortimentet  

När jag fick tips om hur jag ska hitta boken jag vill läsa så har den utgått ur sortimentet...åh, så irriterande!

Av Ines - 11 april 2008 23:50

Det är nåt visst med att ha barnen på besök! Nu är det ju inte barnen utan barnet som kommit. Men himla mysigt att käka middag ihop och i morgon blir det teater. Himla skönt att det börjar smälta igen, snälla inte mer snö nu?


Håller på att hypnotisera plantorna att växa upp...har hunnit dela på en pelargon och fler ska det bli! Goda ideér leder ofta till hårt arbete! Min kollega och jag fick en idé om att ge varje barn en blomma på skolavslutningen, så här ska delas! Självklart smällde ju ytterligare en tanke upp i mitt huvud...med ett kort till oxå? Hihi, blir till att börja nu då? Men det är ett himla trevligt pyssel!


Nä, sängen nästa för i morgon ska vi nog hitta på nåt? Alltså på dan före teatern.


God Natt!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards