Alla inlägg den 6 april 2008

Av Ines - 6 april 2008 23:13

Nu håller jag tummarna för pojkarna! Nallekram Kram från mamma! 

Av Ines - 6 april 2008 22:32

Har vaknat till och från ända tills klockan nio. Inte så konstigt för då hade jag i princip sovit sen lördag eftemiddag vid fyratiden. Gjorde ett ryck på tio minuter och gick till centrum. Det skulle finnas etttelefonnummer till Securitas på minutenautomaten. Njet, tji fick jag. För trött för att bli arg for jag hem och rasade ihop i sängen och fortsatte sova.


Vaknade med en känsla av: sjuk eller bara mörbultad av all sömn? Har lyckats med att plocka undan lite på hemmaplan, tvätta nån maskin kläder och ta undan boklådan från uteplatsen. Samt reta upp mig på mina grannar ovanför mig! Nu när snön sakta smält bort kommer alla fimpar fram...bläää. Nu snackar vi inte några stycken utan snarare liknar min uteplats värsta askkoppen....


Men nu framåt kvällen känns det lite småruggigt igen. Sängen nästa så blir det nog bra.


God Natt!

Av Ines - 6 april 2008 15:19

Blev helt fel vid minutenautomaten igår. Sluk och hängig skulle jag ta ut pengar. Tryckte in 400 kronor och jo, jag vill ha minneslapp. Ut kommer hundra spänn och en minneslapp! Va, brukar ju stå för lite pengar om det är det som är felet? Shit, jag borde ha...tittar på displayen: Ta ut resterande pengarar från myntfack! Tittar in och jodå! Lagom så jag inte kommer åt dem och rassel: så drogs luckan igen! Ringer telefonbanken som hänvisar till Securitas. Då somnade jag. Fyra timmar senare gör jag ett försök att få tag i Securitas. Numret ska stå på automaten så jag får pallra mig till centrum igen.Njet, inget nummer där inte...de ska nog vara väldigt glad åt att jag är sjuk. Shit, vad irriterande! Mer än jag orkar med just nu.


Ha en bra eftermiddag! 

Av Ines - 6 april 2008 15:14

Grattis Christine! Grattis igen! Mormor till en liten tjej igår. Jodå, grattis till föräldrarna oxå men dem känner jag inte... 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards