Alla inlägg den 22 april 2008

Av Ines - 22 april 2008 23:23

Dagens Nemi

Av Ines - 22 april 2008 22:58

Finns det något mer irriterande än när tekniska prylar inte funkar? Inte för mig iaf...Tänkte föra över bilder och vad händer? Absolut ingen kontakt? Varför? Ingen aning...retfullt till max!


Åh, men nu är det iaf bestämt! Det blir Luleå till Valborg och date med både grabbarna, Linda, vännerna mfl. Så himla glad att få en långhelg i Luleå. Välbehövligt helt enkelt. Har fått ny blodad tand för scrappningens ädla konst. Kommer nog att anmäla mig på helgpyssel här i Umeå 17-18 maj. Så himla kul! Har aldrig varit på en sån...tänk att få se alla dessa kreativa människor in action? Kan ju bli ett och annat tips? Många gör ju så fantastiskt fina saker så jag blir alldeles lyrisk.


God Natt! 

Av Ines - 22 april 2008 19:01

Blev igår upplyst om att allt jag behöver finns i Vännäs...faster med god mat, blommor, flytthjälp....och även en Pysselbutik med bara scrapbooking-grejer! WOW!

Nettan


Öppettider i butiken i Vännäs
Tisdagar Kl. 17-20
Torsdagar Kl. 17-20
Adress: Tallvägen 4 i Vännäs
För Vägbeskrivning klicka på länken nedan

http://hitta.se/SearchCombi.aspx?vad=&var=tallv%e4gen+4+v%e4nn%e4s

För extra öppettider kolla in websidan.
Vill Du komma andra tider så går det jättebra kontakta oss
så kommer vi överens om en tid som passar oss båda.


Vilken service! På besök hos faster så kan jag slå en pling: Voilá så får jag med mig lite pyssel hem. Kan det bli bättre?


God Kväll!

Av Ines - 22 april 2008 17:44

GRATTIS Patricia! Blommor. Födelsedag OCH färdigutbildad Fritidspedagog!! Välkommen i gänget "finns snart bara på museum?" (fniss!) 

Av Ines - 22 april 2008 17:26

Snurrat runt på olika scrapp-sidor efter kvällen igår...hittat ytterligare en favorit! Många som gör fina saker...här en till: http://muhrenssida.com/

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards