Alla inlägg den 4 april 2008

Av Ines - 4 april 2008 22:38

Fick höra i kväll att det är problem att skriva kommentarer på min sida? För mig funkar det iaf, så det kanske beror på datorn hos skrivaren. Fler som inte kan ta emot kommentarer på sin blogg?


Ha en bra kväll! 

Av Ines - 4 april 2008 22:28

Åh, vad jag avskyr att vara sjuk! Hade "tusen" planer för eftermiddagen och helgen men vad händer? Börjar med att jag somnar efter jobbet. Snorig och hängig till max efter att ha startat dagen vid kvart i fem och sedan in på posten och skicka iväg paket. Vaknade med ett ryck klockan åtta och nu räcker det inte med att jag snorar...känner mig på febergräns oxå.


Hade en plan att röja på hemmaplan och kanske tom ta första rundan inför vårens "tävlingar". Ok, det är ju inte mer än inbördes tävlan men som en kompis brukar säga: Jag är inte en dålig förlorare, jag har bara kraftiga vinnarinstinkter! Japp, det stämmer på mig med.


Men som det är nu så är det fullt tillräckligt att hålla huvudet uppe...inte kul alls.


Ha en bra kväll! 

Av Ines - 4 april 2008 22:25

Mercy Corps Petite Soy Candle Children International Turkish America's Secong Harvest Recycled Plastic Anarkali Handbag Help SAM go to school! Organic Cotton Sport Skirt Kabbalah Blue Thread Peace Bracelet Shop Green!


100% of fees from site sponsorships goes to hunger relief.

Av Ines - 4 april 2008 22:08

Åh, det är nåt visst med att få skicka iväg paket ändå! Var in på posten efter jobbet idag. Himla tur att jag gjorde det. Hade det inte kommit iväg idag hade det varit tveksamt om det hunnit fram till måndag. Jag tyckte jag hade slagit in det så bra men näää...När tjejen i luckan kollade upp innehåll och inslagning så föreslog hon ytterligare en kartong! Så då fick jag hjälp med ännu mer inslagning: Postpaket Massor med tejp! TACK! Så himla bra att jag var dit. Hade tänkt lämna in den på ett vanligt inlämningsställe först men så blev det ändå Postterminalen. Vem vet om jag fått samma hjälp på ett annat ställe? God kväll!  

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards