Alla inlägg den 5 april 2008

Av Ines - 5 april 2008 13:15

Med vänner som mina är det svårt att vara ledsen ett längre tag! Bara synd att hon bor så himla långt bort...eller är det jag som är felplacerad? Beklagade mig på mailen och vad kommer i retur?


Vykort till Ines
Hälsning: Men de ä liiiite långt för att bara åka ner sådär.. ialla fall kan du väl ändå
KRYA PÅ DIG! Från: Katrin

Av Ines - 5 april 2008 10:28

I går postade jag iväg en present och kände mig supernöjd.Ha, när jag sedan var ut på nätet upptäckte jag det här:

Rolling Stones

"Martin Scorsese har samlat ett prisbelönat kamerateam för att fånga den oerhörda energin från världens största rock ’n roll band under två konserter på Beacon Theatre i New York, hösten 2007. De två konserterna på Beacon theatre är, tillsammans med uppträdande av despeciellt inbjudna gästerna Jack White från White Stripes, Christina Aguilera och Buddy Guy,hjärtat av filmen. SHINE A LIGHT innehåller också sällsynta och sällan visade arkivklipp, klipp från bakom scenen på konserterna och intervjuer under inspelningen. Scorsese har skapat en extraordinär musikfilm, som ger åskådaren en aldrig förr skådad tillgång till Rolling Stones både på och bakom scenen."


Självklart hade en biljett till filmen varit den absolut bästa presenten. Shit, det här tyckte jag var tjabbigt av "Stenarna"...

Av Ines - 5 april 2008 00:48

Läser i Aftonbladet att lillkillen som skrattar så gott till sin mormor fått en roll i South Park.




Svenske William, 2, får en roll i kultserie South Park faller också för skrattet.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards