Alla inlägg den 26 april 2008

Av Ines - 26 april 2008 21:51

 Ålidhem Var ute på nätet och kollade hur jag skulle hitta bussen i morse. Lite kul att kunna se det med hjälp av flygbilder! Blev jättelätt att känna igen sig... 

Av Ines - 26 april 2008 21:45

Dagens Nemi

Av Ines - 26 april 2008 21:32

Efter en kort natt styrde vi kosan mot Sundsvall i morse. Hade nån plan om att sova i bussen men blev en massa prat i stället. "Sova, det är för veklingar" sa min gode vän.  Docksta  Första stopp blev Dockstabaren.

Höga kustenbron.  Höga kusten bron är alltid lika mäktig. IKEA  Framme på IKEA!

Mannekäng  Hantverksprogrammet hade modevisning på temat "vardagsrum".  Busslast  Det blev knökfullt i bussens lastutrymme! Må så vara att sova är för veklingar men på hemvägen var det en trött men nöjd skara som drog mot Umeå igen. I alla fall jag passade på att sova nån timme...Har inte köpt hyllan jag tänkte utan det blev en billigare variant. Så fanns det ju utrymme för en kudde, en lampa, lite smått och gott och dessutom en present till Johan. Med tjugo minuter till godo styrde vi stegen mot kassorna. Shit! hittade jag gardiner men tiden var ute...Går som i ett flygande fläng på det där bygget?  God kväll!

Av Ines - 26 april 2008 21:12

Ibland tryter tålamodet!  Arg. Har varit arg på mina grannar i natt...Inte lite heller. Förra helgen röjde jag upp, i helg vräkte de ned igen!! Fimpar, ölburkar och glassplitter. Jamen hallå! Hur respektlös kan man vara? Räcker det inte med att få nattsömnen förstörd. Måste jag dessutom leva med andras sopor? Jo, jag har haft en tanke om vad jag ska göra om det händer men tyvär har jag läst vad som står på grannens dörr. Nåt om kriminella och vem vill ha såna som ovänner?? 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards