Alla inlägg den 2 april 2008

Av Ines - 2 april 2008 23:14

Kom på i eftermiddag att: Shit! Jag har missat att besikta bilen. Häpp! Totalt som borta från huvudet...totalt hjärnsläpp! Tja, inte mycket att göra åt mer än att konstatera läget.


Annat jag missat är kvartersråd på bostadsområdet. Fast om det kommer upp en lapp samma dag som det är....vill man att någon ska komma då? Det tycker jag är lite tjabbigt faktiskt. I den stora världen har jag missat "Worl freeze day". En manifestation mot stressen som tydligen ägde rum igår klockan 18.00 Jag blir ju så fantastiskt uppdaterad av Metro som den bussåkare jag är nuförtiden.


God natt!

Av Ines - 2 april 2008 21:06

Vissa saker kan jag leva utan...alldeles säkert. Vax i öronen är en sån sak. Åh, vad jag hatar när det kommer så det blir dax för spolning. Det tjuter och känns helskumt i huvudet. En himla irritation att det finns bara en lösning: spola på vårdcentralen. Har försökt med apotekets lösningar men njet...händer ingenting annat än att irritationen blir än värre! Då tillkommer ett skvalpande bi-ljud oxå!


Min husläkare i Luleå (som även kände min mor) sa att detta kan jag tacka min mor för. Smala omöjliga hörselgångar har hon gett mig, likadana som hon själv har. Tja, nu ber jag en stilla bön om att det finns tid på VC i morgon.


Håll tummarna! 

Av Ines - 2 april 2008 20:56

Dessa fantastiskt rara människor! Ängel Fick det "ultimata" present-tipset i em. Sedan lyckas kvinnan fixa så att ytterligare en människa ställer upp bara för att det ska hinna lösa sig så presenten hinner iväg i tid! Tack till Er båda! Fortsätter mot en pizzeria på området. Inte för att köpa pizza, hade ju ätit på Livsstilscafè. Nej, målet var att köpa en pizza-kartong. De är i precis rätt storlek för presenten jag ska skicka. Nä, utan pizza var det kört! Hihi, när han hörde ändamålet med kartongen så ändrade han sig. Snyggt jobbat! Ännu en av dessa vardagens hjältar som kan göra mig lycklig! Tack till dig! När födelsedagen dragit förbi så kan jag sluta vara "hemlighetsfull"! Ha en bra kväll!

Av Ines - 2 april 2008 20:53

Dagens Nemi

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards