Alla inlägg under november 2008

Av Ines - 25 november 2008 22:49
Click to Mix and Solve

Av Ines - 25 november 2008 17:32

Vad tror mina vänner att jag håller på med? Nja, jag får väl tacka för tipset men kommer troligen aldrig behöva det. Men håll till godo alla ni andra: How to Get Rid of a One-Night Stand.wmv
3063kB   Ladda ned   Ha en bra eftermiddag!

Av Ines - 24 november 2008 23:10

Haha,jag har redan börjat! Så kom det här bara som en bekräftelse.  Sticka dig till sinnesfrid

Prova stickterapi - kriskonsulten ger sina bästa tips. När börsen går ner går garnförsäljningen upp. En stickning ger sinnesro och är dessutom en bra problemlösare. "Chefer i krisföretag borde sticka mera", säger Paula Hammerskog, kriskonsult och stickexpert.



Därför ska du sticka:


* Avkoppling.
*  Kreativiteten.
* Sätter fart på hjärnan.
* Befrämjar        problemlösning.
*  Du tillverkar något användbart.
* Socialt. Du kan umgås och prata samtidigt.



Läs mer på:

http://www.expressen.se/halsa/1.1380418/sticka-dig-till-sinnesfrid

 

Av Ines - 24 november 2008 22:45

"Vuxen" har ingen betydelse för en mor.

Ett barn är ett barn.

De blir större och äldre-men vuxna?

Vad menas med det?

För mitt hjärta har det ingen betydelse.  



Toni Morrisson

Av Ines - 24 november 2008 22:07

En sång till mig? Nja, den fastnade på väg från jobbet iaf.

Av Ines - 24 november 2008 20:58

Varför känns det så hopplöst att söka jobb? Just nu lika efterfrågad som kungen, så borde jag ha utomordentliga referenser? Det slog mig i kväll när det ringde en kvinna: Åh, det hade varit så bra om vi fått dig. Vi behöver nån som kan ta ansvar för förskoleklassen.  Sorry, redan uppbokad på ett annat place i stan.  God kväll!

Av Ines - 24 november 2008 20:54

Vad mötte mig i morse när jag skulle på ett jobb? Förutom massor av snö och blåst då....En sprillans:   ...parkeringsautomat!Men hallå! UPAB, hur tänkte ni nu? Ska vi betala för att stå där? Nej, dax att byta ställe. God kväll!

Av Ines - 24 november 2008 20:50

Exakt en månad till tomten kommer! Ett hett tips i julklappsracet är att hålla sig varm om händerna. Så vill man ha många julklappar ska man bjuda sina vänner på nåt varmt innan de far ut i kylan.  (tror till och med det kan funka? Vem har inte fått föryad energi efter ett fikastopp i julklappsyran?)
 God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards