Alla inlägg den 23 november 2008

Av Ines - 23 november 2008 22:31

En låt som fastnade i huvudet efter kvällens program:

Av Ines - 23 november 2008 22:23

"En mor är den mest sanna av vänner. När prövningar, plötsliga och tunga faller över oss; när motgångar ersätter vår rikedom; när vänner som glatt oss med sitt ljus överger oss; när bekymren hopar sig över oss; kommer hon fortfarande att stå vid vår sida och med förmaningar och råd ge sig ut för att skingra de mörka molnen och låta friden återvända till våra hjärtan."


Washington Irving

Av Ines - 23 november 2008 22:12

Nähä, blev inte alls det resultat jag trodde i "Ensam Mamma". Men vem Anette skulle välja var ju inte svårt att räkna ut.


Dagens insats är en arbetsansökan till två jobb. Åh, vad jag tycker det känns jobbigt. Eller jobbigt? Menlöst är väl snarare rätt ord. Känns som att de redan bestämt sig innan de ens satt ut annonsen.


Jaja, nu är det iaf gjort och då får jag se. Utan ansökan blir det då definitivt inget jobb!


God Kväll!

Av Ines - 23 november 2008 19:17

Ikväll så visas det sista avsnittet av dejtingprogrammet "Ensam mamma söker", men det är väl ganska givet vem tjejerna väljer? Får väl se bara för att se om jag får rätt.


Det varnas för storm i natt, så det är tur man inte ska ligga efter vägarna iaf. Nu ser jag verkligen fram mot att åka till Luleå. Åh, vad jag kan sakna pojkarna ibland. Har haft en sån där ensam söndag, vaknat sent och knappt kommit igång på hela dan. Enda kontakt med yttervärlden var en tur till Strömpilen efter ännu ett misslyckat försök med kyrkogården. Jag blir inte klok på hur de begraver folki den här delen av landet!


Faktiskt kunde jag nästan hålla mig från julhysterin men en julskiva blev det iaf. Får väl hoppas vi får igång bilens cd-spelare och lyssna på vägen upp?


För övrigt håller jag tummarna för Steffe den 4 december. Då ska agnarna skiljas från vetet och den stora tentan gå av stapeln! Han kände sig hyfsat lugn och förberedd, så det lät betryggande.


Ska göra nåt vettigt idag innan åtta.


Ha en bra kväll!

Av Ines - 23 november 2008 17:30

Är jag en riktig prinsessa? Eller hur ska jag annars tolka detta mail? 


*******************Dagens Erbjudande*********************

Dagens Erbjudande ger dig dagliga bra erbjudanden och roliga tävlingar!

__________________Söndagen 23 November____________________

En bokklubb för äkta prinsessor! Få Askungen-bok, målarset och klocka för bara 19 kr

Klicka här


Hälsningar
Josefine, kundservice

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards