Alla inlägg den 10 november 2008

Av Ines - 10 november 2008 22:44

Kanske inte världens bästa beslut att fara och jobba idag? Tror jag kom hem med feber. Har legat och fryst under täcket hela kvällen. Men det var lite kul när jag hittade till skolan. Letar mig fram till rätt dörr och kliver in: Shit, där inne tjuter larmet för fullt! Var det mitt fel? Larmar man en skola på morgonen? Hann tänka mycket innan förklaringen kom. Det var planerad brandövning!

 Nog hade jag sett att det var många som gick på led, men inte reagerat nämnvärt. De ska väl på utflykt eller nåt.


I morgon är det jag som har telefonen på ljudlöst iaf.

God Natt!

Av Ines - 10 november 2008 22:26

Åh, nu hoppas jag på turen igen!




http://tummelisagarn.blogspot.com/2008/11/tvling-tvling-tvling.html

Om jag gör ett inlägg på min blogg så kan jag vinna garn.

Håll tummarna!

Av Ines - 10 november 2008 20:56

På senaste tiden har en himla massa bra uttryck "ramlat" över mig. Ett som jag gillar skarpt är ett som jag hittade i nåns blogg när jag snurrade runt:Jag hatar er. Ta det inte personligt. Det är bara ett ställningstagande.


Ett annat är: Man måste stå upp för sitt liv, det är så många som vill ha åsikter om det.


Eller: Det är ok att släppa taget, om man gör det ordentligt. Sen måste man bara veta att det är nån som tar emot.


God kväll!

Av Ines - 10 november 2008 20:48

Vådan av att ha varit länge i vikariebanken är att antagligen kan de mitt nummer utantill! Men vem sa att jag skulle ta ansvar för att det ska funka? Ingen, mer än jag själv då möjligen...Det som fick mig att tacka ja var att det bara var halvtid.


Hann inte mer än komma ut så var det nån till som gick hem. Så plötsligt var min halvtid en helt vanlig dag. Shit!


God kväll!

Av Ines - 10 november 2008 20:43
Click to Mix and Solve

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards