Alla inlägg den 6 november 2008

Av Ines - 6 november 2008 21:58

Lit grann känslan för dagen som Sonja Alldén lyckats fånga. Hör den med jämna mellanrum när jag sitter i bilen.

Av Ines - 6 november 2008 21:16

Ok, jag erkänner direkt! I dag föll jag i julträsket....Men jag har en himla bra ursäkt. 20% rabatt på panduro-pyssel. Vem kan motstå?

Vad har jag köpt? Allers julbilaga för 29 kronor.


Men jag fick lite julkänsla när det kom en inbjudan att boka in skyltsöndag i Vännäs. Det blir till att sätta upp gran, gå på julskyltning och i matväg blir det väl en försmak av julen kanske?


Annars är ju julen i år, troligen en snabbt avklarad historia på en dag i år. Får väl se hur mycket jag drar fram i julpynt här hemma, men sen jag lämnade Luleå så har jag ju inte ens julgran. En märklig och lite trist bieffekt för nån som ändå gillar julen så mycket som jag.


God kväll!

Av Ines - 6 november 2008 18:00

Vissa saker vill jag välja själv. Som tex om det är ok att skicka mig adresserad reklam riktat till mig om Fars Dag....jag är väldigt medveten om att jag inte har en pappa att fira på söndag.



Fira far och gör mor glad!


Varför skulle mor bli glad för att vi firar far?

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards