Alla inlägg den 14 november 2008

Av Ines - 14 november 2008 21:50
Click to Mix and Solve

Av Ines - 14 november 2008 16:30

Jag hittade ett lite kul test:


Du har…. 
( )
Mascara över 100 kr 
( ) En plattång 
(x) En locktång 
( ) Designparfym 
( ) Foundation över 200 kr 
( ) Ögonfransböjare 
(X) Olika borttagningsmedel 
( ) Speciell hårbalsam i en sprayflaska 
( ) Läppglans över 100 kr 
( ) Hårinpackning 
( ) Bodybutter 
(X) Bodylotion 
( ) Parfym över 300 kr 
Summa = 3

Du … 
(x ) Använder locktång/plattång varje dag 
( ) Använder fondation varje dag 
( ) Använder mascara varje dag 
( ) Använder kajal varje dag 
( ) Använder läppglans varje dag 
( ) Använder bodybutter varje dag 
(x ) Använder bodylotion varje dag 
( ) Använder ansiktsrengöring varje dag 
( ) Använder hårinpackning varje dag 
( ) Använder hårspray varje dag 
(x) Tränar på gym 
( ) Klipper dig varannan/varje månad 
Summa = 3

Du har… 
(x ) Tonat håret 
(X) Färgat håret 
( ) Hårförlängning 
( ) Piercat dig 
( ) Tatuerat dig 
(X) Tagit hål i öronen 
Summa = 3

>>> Totalt: 9 <<<

0-10 Den naturliga naturligaste tjejen.
10-15 Konstgjord behandlad blomma.
15-20 Kanariefågel i nordisk miljö.
20- 25 Du är en fryst jordgubbe.
25-30 Barbiedocka. Bara plast.


Tur! Ingen plastimitation i alla fall!

(hade inte trott det heller....)


Av Ines - 14 november 2008 16:25

Nä, det funkade inte så bra att försöka vila i 4 dagar. Det ringde på min telefon och så var det kört! Konsten att säga nej har jag inte riktigt lärt mig än....sen kommer jag ju inte ifrån att det är kul att ha råd med julklappar till grabbarna oxå. Det är väl starkaste drivfjädern.


Tack och lov bara i närområdet så jag behövde ju inte dra igång nån bil heller. Bara fördelar med andra ord.


Trevlig eftermiddag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards