Alla inlägg den 16 november 2008

Av Ines - 16 november 2008 21:53

I eftermiddag har vi varit riktigt driftiga. När vi ändå samlats tre tjejer så passade vi på att fixa sånt som det krävs mer än två händer till. Min insats var ju tack och lov mest att vara hantlangare....


Men visst blir jag lite avundsjuk på min gode väns superfina lägenhet. Den är ju framförallt så mycket större än min. Nån gång ska jag oxå ha stadig inkomst och byta till nåt bra. Fast jag minns ju vad jag tänkte när jag flyttade in här: Aldrig mer! Inte förrän ålderdomshemmet. 



God kväll!

Av Ines - 16 november 2008 18:53

Blev bjuden på middag idag (igen!!). När jag var på väg från parkeringen blev jag stoppad av en tjej. Hann snurra många tankar genom huvudet men hon ville ha skjuts. Du får självklart betalt! Två minuter senare hade jag tre hysteriska tjejer som av någon anledning inte kommit med flygbussen. Bara kör, vi har bråttom! Sen försvann de lika fort som de kommit in, och jag stod kvar på flygplarsen nästan 200 kronor rikare.


God eftermiddag!

Av Ines - 16 november 2008 18:52

En sång till mina grabbar:

Av Ines - 16 november 2008 15:02

Ett ord som en människa fäster sig vid
kan verka i oberäknelig tid.
Det kan framkalla glädje till livets slut,
det kan uppväcka obehag livet ut.
Ja, det kan påverka livet på jorden
 så slarva inte med orden.

Alf Henriksson.

Av Ines - 16 november 2008 14:39

Hamnade på K-Rauta för första gången i den här stan. Dagens investering blev en:



förvaringslåda.

En fantastisk sak att ha allt pyssel i och sedan stuva in under sängen. I mitt compakt-living liv så är dessa uppfinnigar alldeles lysande. Ska bara ha ut min särbos madrass först....men sen ryms den!

(njet, Katrin. DU ska INTE tolka det som att du inte är välkommen hos mig!)


Ha en bra eftermiddag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards