Alla inlägg under juni 2009

Av Ines - 12 juni 2009 22:35

Nä, ska inte söka nytt jobb (får jag väl hoppas!), än på ett tag. 


Av Ines - 11 juni 2009 22:15

Hittade en skyddsängel hos en bloggare:


Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt
så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig.

Ta med denna text och bild till din blogg och ge den vidare till dina vänner och visa att du uppskattar dom.

Och du... dammtussarna under din säng är änglarnas tofflor, så ha aldrig dåligt samvete för att du inte städat!


TACK!


(http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1402112)

Av Ines - 11 juni 2009 21:46

Jag hittade post från grannen i min brevlåda. Blev lite fundersam vad sjutton det var. Men någon har startat filmklubb i min trapp:



Se filmen och lämna omdöme. Skicka vidare till brevlådan under dig sedan. Lite småkul även om det är en film jag absolut inte skulle ha valt själv.


God kväll!

Av Ines - 11 juni 2009 21:30

Idag gjorde jag premiär på mitt ordinarie arbete. Blev till att skrubba:



barnstolar!


Åh, så fina de blev. Det kändes helt ok. Jag kommer att vara där i morgon också och jag har bett om en "attgöralista". Kan bli till att torka skåp. I dag var jag bara halv dag, då jag var bokad andra halvan på annat ställe.


Dagens flyttbestyr var att göra en flyttanmälan på telefonen, så förhoppningsvis blir den inkopplad på mammas födelsedag! Haha, då kan jag ringa och gratulera...från Södertälje.


För övrigt har jag haft mardrömmar även i natt. Flyttångest? Men det är helknepiga drömmar som inte alls har med flytten att göra. Skumt.


God kväll!

Av Ines - 11 juni 2009 21:03

Hittade ett intressant klipp hos Oskar:

Av Ines - 11 juni 2009 20:36

Ibland blir det fördel Umeå. Som på AB:s lista över kommuner som är bäst att bo i. Umeå på plats 18, och Södertälje höll jag knappt på att hitta! Men långt långt ned på plats270 (hjälp!) kom min nya kommun.


Ha en bra kväll!

Av Ines - 10 juni 2009 16:06

Jag mötte studenter när jag parkerat på jobbet. Det har som nästan gått mig spårlöst förbi i år. Ingen jag känner (fast det är inte sant, i bildspel från Luleå hittade jag en kusin) tar studenten.


Lite krasst konstaterade de att : Va, fan är det att fira? Vi blir ju arbetslösa! Äsch, vi kan vara glad i dag iaf kontrar en i sällskapet.



 Jaa, ni får bara en studentdag!


Himmel vad jag börjar se fram mot nästa år....

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards