Alla inlägg den 9 juni 2009

Av Ines - 9 juni 2009 22:14

Åh, ibland kan jag bli glad för så lite. Fick höra ikväll att jag har fått dokumentationen av "rivningen av Geografigränd" på cd-skiva. Nä, kanske inte stans roligaste bilder, men lite intressant att ha kvar Ålidhem före och efter branden.


Tur att någon varit mer i farten med kamera under den processen än jag.


Av Ines - 9 juni 2009 22:11

Kvällens dilemma: Vad väljer man?



Skokanonens Bronx för 300 kronor.


Eller riktiga Ecco för 1000 kronor.


Ecco-köparna blev lite avis...

Av Ines - 9 juni 2009 22:06

Jag kommer definitivt att sakna Nydalasjön. Blev en:


middag där i kväll.



Någon hade fullt upp med både fiske, mat och samtala om livets väsentligheter.


Vi andra ser med spänning fram mot fiskelycka och fler middagar där ute...

Av Ines - 9 juni 2009 21:54

En favorit i repris:

Av Ines - 9 juni 2009 16:52

I dag fick jag klart för mig vad min korta karriär i Umeå kommer att ge. 1800 kronor mindre än den lön jag erbjudits i Södertälje. Än en gång: Fördel Södertälje. Men det var ju heller aldrig nåt snack om löneförhandling. Vi har satt din lön. Punkt.


Kan ju köra på:



Lite lycklig är jag ändå över de semesterdagar jag skrapat ihop. Med lite tur kanske jag kan få ut dom i slutet av perioden och dra iväg liiite tidigare än planerat. Vi får väl se! Men jag kan ta semester när möblerna ska iväg och det känns ju helt fantastiskt bra.


Ha en trevlig eftermiddag!

Av Ines - 9 juni 2009 16:49

Jag firade inte Sveriges Nationaldag i lördags. Tja, jag satte in en flagga i bloggen och var på middag (som jag dessutom somnade ifrån) Men firade? Nej, knappast.


Vad skönt att spana runt bland olika bloggar och upptäcka att jag faktiskt inte har missat nåt:  Idag är inte Sveriges nationaldag

Sveriges nationaldag är midsommarafton? Tja, varför inte.

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards