Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Ines - 12 juni 2009 22:37

Nä, det blev inga skåp idag. Ännu fler: 



stolar att duscha av.


Gissa hur mycket gröt som fastnat?


Lite märkligt att vara ordinarie, men likafullt inte veta om jag är där på måndag. Blir ändå: Trevlig helg, vi kanske se ? På tisdag är det utvärderingsdag och stängt så då blir det bara storstädning för min del. Om jag är på plats vill säga!


Jag har också hunnit med att efterlysa mitt utdrag från kriminalregistret. Utskickat 18 maj men hamnat fel då jag missat att kryssa i en liten ruta.


Det skickades till min gamla adress och posten har gjort nån prestige av att inte "hitta" mig. Jag har gjort en efterlysning en gång på postkontoret och då kunde post-killen direkt säga var jag bodde bara av namnet. Men de skickar lika fullt tillbaks det med adressat okänd, för att det är fel adress på. Nåt har blivit galet med min adressändring och nu tänker jag inte tjorva med att betala 300 kronor, för snart ska den ju ändå ändras igen. För 300 nya kronor. Sexhundra kronor för att posten är tjurig? Nä, får väl se till att nästa ändring blir riktigt gjord.


God kväll!

Av Ines - 12 juni 2009 22:35

Nä, ska inte söka nytt jobb (får jag väl hoppas!), än på ett tag. 


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards