Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Ines - 8 juni 2009 22:46

Nä, hamnade inte på mitt nya jobb idag. Blev uppringd av min senaste förskola, där jag harvat på ett tag. Inte mig emot. I morgon ska jag öppna och slutar därmed tidigt.


Igår blev jag lite fundersam. Vad menade hon egentligen? Träffade en person på ICA-maxi som frågade när jag flyttar. Åh, jag hörde att du blivit inkonverterad nu. Tänk så tokigt det kan bli. För vi uppmanas ju att ta folk från vikariebanken så att det inte ska hända.... (hade hon nåt emot att jag blivit fast anställd?) Men hur gör du då? För vi behöver ju vikarie hos oss...( eller ville hon se mig en hel termin?)


Vad hon än menade, tänkte, tyckte så kändes det ändå bra att kunna svara: Nä, inte är ett vikariat nåt att stå efter. Jag flyttar och har min fasta plats från i höst. I Södertälje då.


God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards