Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Ines - 3 juni 2009 22:39

Sista dagen med möjlighet till siesta. Nu kommer jag att jobba heltid resten av sommaren. Känns lite konstigt, men helt ok. Hellre veta vad jag ska göra än en nervös klump i magen.


I dag kom jag på ytterligare en sak jag inte kommer att sakna: Min nuvarande frys! Den tycck leva ett helt eget liv? I bland slutar den fungera och idag kom den på ytterligare en funktion. Bli alldeles full i "snö" så den inte gick att stänga. Jag hade inte tänkt frosta av den innan flytten. Men idag hade jag inte så mycket att välja på. frosta av eller ha en öppen frys. Då blev det som enkelt att välja.


I går fick jag bilder på min nya bostad. Hur kul var inte det? Till helgen ska jag hämta nyckeln till min tillfälliga tillflyktsadress när min möbler farit. Blir ju också lite spännande.


God kväll! 

Av Ines - 3 juni 2009 17:09

Barn är för söta:



Ha en bra eftermiddag!

Av Ines - 3 juni 2009 13:09

 Pussel är kul. Men det här höll på att ge mig hjärnblödning. 


Det fanns en pusselbit för mycket enligt instruktionsboken.



Nja, jag skulle nog snarare säga sju?

Av Ines - 3 juni 2009 12:53

Jaha, då var det inte så mycket att fundera på? Nu har Aftonbladet kommit med träningstips för tjejmilen. Vad har jag för ursäkter? Startvecka 1 juni - 7 juni Tisdag: 30 min Nivå: Lätt – Promenera, simma, cykla eller annan lättare träning. Lördag: 30 min Nivå: Lätt – Promenera, simma, cykla eller annan lättare träning. Vecka 2 8 juni - 14 juni Tisdag: 25 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Lördag:20 min Nivå: Medel – Distans, lite högre tempo än vid jogg eller promenadintervaller. Vecka 3 15 juni - 21 juni Tisdag: 25 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Lördag:20 min Nivå: Medel – Distans, lite högre tempo än vid jogg eller promenadintervaller. Vecka 4 22 juni - 28 juni Tisdag: 25 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (5 min.promenad + 1 min. jogg) Lördag: 30 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Vecka 5 29 juni - 5 juli Tisdag: 25 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (5 min.promenad + 1 min. jogg) Lördag:30 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Vecka 6 6 juli - 12 juli Tisdag: 30 min Nivå: Lätt – Promenera, simma, cykla eller annan lättare träning. Lördag:35 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Vecka 7 13 juli - 19 juli Tisdag: 40 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Lördag: 35 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (5 min.promenad + 3 min. jogg) Vecka 8 20 juli - 26 juli Tisdag: 40 min Nivå: Lätt – Lätt jogg eller promenadintervaller. Lördag: 30 min Nivå: Medel – Distans, lite högre tempo än vid jogg. Vecka 9 27 juli - 2 augusti Tisdag: 35 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (5 min.promenad + 3 min. jogg) Lördag: 40 min Nivå: Lätt – Lätt jogg Vecka 10 3 augusti - 9 augusti Tisdag: 30 min Nivå: Lätt – Promenera, simma, cykla eller annan lättare träning. Lördag: 25 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (2 min.promenad + 3 min. jogg) Vecka 11 10 augusti - 16 augusti Tisdag: 50 min Nivå: Lätt – Lätt jogg Lördag: 40 min Nivå: Medel – Alternativ medelträning. Stavgång, spinning eller promenera med joggingintervaller (4 min.promenad + 5 min. jogg) Vecka 12 17 augusti - 23 augusti Tisdag: 30 min Nivå: Medel – Distans, lite högre tempo än vid jogg. Lördag: 70 min Nivå: Medel – Lätt jogg med promenadintervaller. Vecka 13 24 augusti - 30 augusti Tisdag: 20 min Nivå: Lätt – Lätt jogg Söndag TJEJMILEN!!!! 90 minuter!  http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2588591.ab

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards