Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Ines - 23 juni 2009 23:03

Har fått en jättekul inbjudan! Bara synd att jag inte kan gå. En inbjudan att möta alla glada aktivister som var aktiva på 80-talet. Hur kul skulle inte det ha varit?


Haha, jag fick faktiskt frågan om jag fortfarande tror på:



partiet?


Får väl lägga in ett bildbevis från senaste första maj-firandet.


Kan ju inte stoltsera med att jag demonstrerade i år. Men det var en stillsam protest mot en, som jag tycker märklig paroll.


Fler jobb, bättre jobb.


Vaddå bättre jobb? Jag ser inget fel i det jobb jag gör nu? Jag brukar säga att jag har världens bästa jobb. Det tycker jag fortfarande efter femton år. Så varför byta till ett bättre jobb?


God kväll!

Av Ines - 23 juni 2009 22:49

Det slår som aldrig fel. Tänker se nåt på TV och så:



bara somnar jag!


Fick lite panik i kväll, för jag hade kläderna i tvättstugan. Shit, vad hände? Men det löste sig, det var en halvtimme kvar. Fick ju göra en panikutryckning till Ersboda och Bildesign innan deras semesterstängning. Så nu är de förhoppningsvis nöjda på bilbesiktningen.


Gjorde ett klipp på Jula också. En hink med lock. Det stod bärhink men jag tänker sätta stenarna i akvariet i den. Så blir det smidigt när de ska transporteras ned till Södertälje.


Jodå, all värme och friskluft får mig att slockna som ett litet barn på julafton...och varmare ska det bli. Huga! Mitt i en flytt är inte det vad jag drömmer om.


God kväll!

Av Ines - 23 juni 2009 22:15

Var och reklamerade ett jobb idag. På bilverstan som "fixade" ljusinställningen på min bil. Njet, fortfarande inte godkänt.....


Känns väldigt mycket som en av grabbarna vräkte ur sig: Ibland känns det som att det inte skulle vara helt fel att känna nån i Bandidos!


Nä. och efter att ha varit in på bildesign på Ersboda är jag benägen att hålla med. Det tog max tre minuter efter att jag kört in bilen, innan jag rullade ut igen. Nu med fixad (?) ljusinställning.


Det värsta är inte att den blir underkänd. Det värsta är att det är sommartid och begränsat öppettider. Dessutom sjutton så mycket svårare att ta sig ifrån när jag är på sommarverksamheten. Är ju väldigt precist beräknat med personal då.


Tja, bara att bita i det sura äpplet och göra om....


Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards