Alla inlägg den 27 mars 2008

Av Ines - 27 mars 2008 23:23

Har kommit helt fel i dagsrytmen. Svårt att sova på kvällen och så blir det siesta när jag slutar tidigt. Antagligen pajalaresan och påsklovet som störde? Jag kan tycka det är jättejobbigt när rutinerna bryts även om det är välbehövligt med lite break för barnen.


Egentligen borde jag väl packa nu men det blir nog som vanligt. Vaknar och gör ett jätteryck i morgon. Jag ska ju inte till världens ände i all oändlighet. Bara till Piteå över helgen. Ska bli skoj att träffa vännerna igen! Åh, jag riktigt kände hur jag saknade Linda när jag kollade hennes påsk-planer. Snart ses vi...Får komma tillbaks till ordningen efter helgen?


God Natt!


Av Ines - 27 mars 2008 22:52

I dag var planen att åka skrana i "gropen". Eller madrass som vi säger hemma i Luleå. Japp, trots inte allt för kul väder tog vi oss iväg. Wow! Första gången för mig att vara där och det var hur häftig backe som helst. Eller backar är det väl egentligen. På kvällen fick jag höra av en kompis att det var där folk hängdes förr i tiden! Huga! Tur jag inte visste det när jag var där....


God kväll!

Av Ines - 27 mars 2008 22:43

Hur kul hade det inte varit att se Jonas Gardell?


Jonas Gardell

Jonas Gardell är tillfällig gäst i ditt liv

2008-01-25 06:11

Övrigt  Jonas Gardells show Tillfällig gäst i ditt liv har spelats för fulla hus. Succén har varit total och publiken har gett Gardell stående ovationer. Snart är det dags för nypremiär.


I dag fanns det någon som sålde sina biljetter för 600 kronor! Det kändes lite mycket men upptäckte sedan att det var ett kap...Att köpa dem på nätet går på 370 kronor styck. Shit! Det är gånger som det här som gör att det är taskigt att vara arbetslös. Har ju jobb just nu men för hur länge? Nä, jag får satsa på Jonas när jag nån gång i framtiden har regelbundna inkomster.


Men som plåster på såren kom en förfrågan om att gå på Norrlandsoperan med ett biljettpris på 160 kronor! Japp, mycket troligt jag hakar på. Har försökt få tag i Christoffer för att kolla om han hänger med men inget svar.


God kväll!

Av Ines - 27 mars 2008 21:13

Ibland har jag ett alldeles fantastiskt stort tålamod? Nu har jag fått dessa två(!) paket:


Stämplar

stämplar.

Cd-skiva


cd-skiva.


Jag har inte "testat" än!

Testar jag fastnar jag nog totalt i pysselvärlden? Nä, håller på i tvättstugan och försöker förmå mig att kolla packningen inför morgondagen.

God kväll!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards