Alla inlägg den 24 mars 2008

Av Ines - 24 mars 2008 22:35

Borta bra men hemma bäst stämmer nog inte riktigt? Var är jag hemma? Saknaden efter pojkarna slår ju till med full kraft när jag kommer hem! Men visst, efter en påsk i Taikon-anda så är det skönt att vara tillbaks i sitt eget krypin... Mycket har varit kul, annat har varit gott och en del har varit mindre bra. Har bla blivit kungen av kortspel för ett tag framåt. Knäckte mamma och Johan i "femhundra" i helg. Mindre kul var att pojkarna fick magsjuka innan jag for. Nu håller jag tummarna för att jag inte drabbas! 


Jag inledde påskhelgen med att jagas av polisen dessutom. Oj, värsta marodören....Hade ställt mig utanför lägenheten för att packa in grabbarna i bilen. Ha, då kom ett samtal från polisen som tyckte jag stod i vägen. For ut och körde till parkeringsplatsen men då dök de upp även där! Kändes väldigt olustigt men det fick fart på pojkarna iaf!


God Natt! 

Av Ines - 24 mars 2008 21:34

Som en tjuv om natten cirkulerade vi i helg runt Konsum i Pajala. Målet var att stjäla en affisch! Fast vi kallade det att städa efter föreningen. Vi hade med oss en fd styrelsemedlem... Vi lyckades! Den här tog jag med:
Farmor.


Behöver ju inte affischeras för en film som redan varit? Filmen som "alla" i Pajala pratar om: Kerttu-Kvinna på gränsen.

Av Ines - 24 mars 2008 21:27

Dessa stövlar har jag fått i helg.Som reserv att ha i bilen. Stövlar har ju en benägenhet att befinna sig på fel ställe.  Stövlar. Men kan jag vara avundsjuk på dom? De har nämligen bestigit Kebnekaises topp! Det vill jag oxå göra nån gång...är chansen större när jag har ett par skor som gjort det? Ha en bra kväll! 

Av Ines - 24 mars 2008 21:24

Blev påmind av sonen om min barndom. Lånade dator i helgen och upptäckte detta.

Av Ines - 24 mars 2008 11:23

Busy

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards