Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Ines - 4 mars 2008 22:44

Åh, det är nåt visst när solen lyser och vi kan vara ute i massor! Så behagligt trött jag blir när kvällen kommer...känner faktiskt i ansiktet att solen varit framme.


Jag blir lite fundersam på hur vissa människor bemöter sina vikarier? En del gör mig så otroligt ledsen med sin attityd. Svårt att riktigt sätta fingret på vad det är? Tja, ska tillbaks på samma ställe i morgon oxå. Får hoppas det känns bättre...Det är faktiskt inte mitt fel att ordinarie personal är sjuk! Jag gör bara så gott jag kan...


God Natt! 

Av Ines - 4 mars 2008 17:04

Hur underbart är det inte med strålande sol? Hade ju en pangdag även igår och alla bra samtal på em gjorde ju susen....Nu har jag hyfsat med jobb de nämsta veckorna. Kanske har de äntligen fattat att vill de ha mig sp måste de oxå ha lite framförhållning? Ska ge "värsta stället" en chans igen...Kan ju faktiskt inte tacka nej bara så där.


Ska göra dagens goda gärning och köpa blommor till min välgörare. Även om hon inte krävde hittelön så är ett tackkort med blommor och godis inte helt fel.Ärlighet ska premieras.


Ha en bra eftemiddag!

Av Ines - 4 mars 2008 07:28

Ok, vill ju se det hända först men vad kul det var att läsa tidningen på nätet idag!



Porsöbarn fick 50 000 kronor Luleå. De cirka 350 barnen på förskolorna och skolan på Porsön kan glädja sig åt 50 000 kronor från Teknikföretagen. Pengar som förhoppningsvis ska bidra till en önskeskolgård.  

http://www.nsd.se/artikel.aspxartid=86048&cat=1&pageIndex=0&arkiv=False

Det började när min äldsta son gick i skolan, mellansonens klass fick till och med göra en avancerad skiss. När yngsta sonen så småningom började så sa man" Nu blir det snart, nu räknas skolgården som en av Luleås tre sämsta!" Så att upprustningen är både efterlängtad och välbehövlig är ingen överdrift. Min yngsta går ju idag på gymnasiet och mellansonen vars klass vann förstapris( de gick då i fyran?) med sin skiss har tagit studenten...

GRATTIS BARNEN! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards