Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Ines - 5 mars 2008 22:30

Har varit ute på STORA ÄVENTYRET i kväll! Åkte buss med Kerstin hem till henne och sen tog jag bussen alldeles själv hem igen. Det ni! Kändes lite läskigt tills jag upptäckte att det faktiskt finns skyltar som talar om vilken hållplats som kommer! Aha, för jag funderade väldans OM jag skulle känna igen hållplatsen i mörkret på kvällen. Men det löste sig som sagt. Annars helt fel dag att komma hem sent på. En läskig upptäckt att igen har en frys havererat för mig.


God Natt! 

Av Ines - 5 mars 2008 22:24

Jag blir tokig!Arg.  Än en gång har jag kommit hem och upptäckt att frysen havererat....Nää, det ÄR inte klokt. Denna gång på ett mycket raffinerat och elakt sätt. Ingen förvarning och när var jag sist i frysen? Ingen aning men det STANK vidrigt när jag kom hem. Usch, har inte sett nåt. Frysen har alltså dött väldigt stillsamt och jag har inte märkt det...ingen frost som tinat till vatten eller nåt...bara mat som långsamt möglat...BLÄ, vad äckligt och läskigt! 

Av Ines - 5 mars 2008 21:49

Tittade i ett av barnens pärmar idag. Det var dokumentation av barnets tid på förskolan... Barnet tyckte det var jättekul att peka och visa, Där är jag!


Vi bläddrade tillbaka och lillungen visade lyckligt: min mamma, min pappa...men sen ledsnade hon, sen är det bara kärlek...de tycker så mycket om mig! så sprang hon kvickt iväg och hittade på annat...


Tänk att vara bara två år och känna sig så underbart älskad av både föräldrar och personal.

Av Ines - 5 mars 2008 21:44

Eftersom jag ser att jag har besökare på min blogg som troligen förväntar sig rapport kan jag bara säga en sak: Har gjort ett harmligt fel och tappade gnistan ett tag, men skam den som ger sig...kommer självklart att vara klart till det är dax. Har dessutom sett en fantastiskt fin filt som ett av barnen på veckans jobb har i sin vagn. Charmat in mig hos den ömma modern som lovat fixa fram beskrivning....Håll ut, Erica! No panic!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards