Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Ines - 6 mars 2008 21:47

Kvinnodagen. Blev påmind av Euroflorist om kvinnodagen på lördag. Japp, jag kan mycket väl tänka mig att fira med att en blombukett. Ska gå tovningskurs med Lena Siljebo. Men det är inte hela dan...

Av Ines - 6 mars 2008 20:04

Så himla kul! Får hit en kompis, mest troligt i nästa vecka som söker boende i Umeå nu. Han ringde för att kolla om jag visste nån som ev kunde tänkas hysa in honom i ett övergångsskede...Hur svårt kan det vara? En snygg kille som är både sprit och rökfri? Hihi, i så fall är ju min bäddsoffa väldigt ledig!! Faktiskt så blev det tyst i luren (säkert tio sekunder).


Ha en bra kväll! 

Av Ines - 6 mars 2008 15:03

Åh, jag fick dagens bästa besked idag! Långvick i fem veckor med trolig förlängning.Känns helt underbart. :-))


Lite tjabbigt bara att nån måste råka illa ut, men så är det ju att vara vikarie. Min lycka är nån annans olycka. Jag brukar tänka att det som hänt har hänt och det finns inget jag kan göra åt det, mer än att göra det bästa av situationen.


Ha en bra eftermiddag! 

Av Ines - 6 mars 2008 06:41

Minns någon fortsättningen? Hur Sunes pappa inte riktigt vet om han ska applådera eller? Ungefär samma känsla hade nog min välgörare när jag kom med blommor till henne? Hon stod där och såg helt överrumplad ut. Sen visste hon inte vad hon skulle göra så hon tog mig i hand och tackade. Hihi, det var ju JAG som skulle tacka!


Ha en bra dag! 

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards