Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Ines - 25 mars 2008 22:36

Gjorde ett test men om det stämmer? Njae, mer min önskedröm i så fall! Men detta blev resultatet:


Stina kan ha bott granne med dig men ändå undgått din uppmärksamhet. Och du må vara förlåten om du inte känner igen henne – alltsomoftast hittar man nämligen henne med baken i vädret och huvudet i blomsterrabatten, i väder som väder. Hon är en passionerad trädgårdsentusiast som sällan håller sig borta från sin trädgård. Och om kölden i januari temporärt har fått henne att ta sin tillflykt till värmen inomhus kan man se henne otåligt spana ut genom fönstret. läs mer

Av Ines - 25 mars 2008 21:31

Åh, jag som har ambitionen att lära mig tova tofflor. Skulle få hjälp av min gode vän som gått på fler tov-kurser än mig. Men vad får jag i helg av min ömma moder? Dessa varma:


Tofflor


röda tovade tofflor!

Japp, jag kan tova dem tätare om jag vill, men nu behöver jag i alla fall inte frysa om fötterna i väntan på kursen...

TACK mamma!


Av Ines - 25 mars 2008 17:07

För en kort stund igår kändes det riktigt läskigt att dra iväg närmare 27 mil med bilen. Hade problem med motorhuven när jag dumt nog gett min bil lite "kärlek". Fyllt på kylarvätska och spolarvätska. Sen kom problemen...hur sjutton får jag motorhuven på plats? Det här problemet hade jag nämligen förra gången oxå. Shit, vad jag kan hata att vara bilägare ibland. Men barnens pappa förbarmade sig faktiskt. Fick jag lära mig ett knep. Smörj låsanordningen för den har "bara" tjärvat ihop lite. Det är väl det som är den stora skillnaden på kvinnligt och manligt bilägande? Killar köper 556 och andra "prylar" förutom det mest elementära som bensin? Eller är det bara jag som inte tänker på sånt? Som blir lika lycklig varenda gång min bil är med mig och funkar som den ska.


Ha en bra eftermiddag!

Presentation

Omröstning

Längtar till semestern?
 Ja
 Nej
 Har ingen semester.

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Stoppa FRA-lagen


Ovido - Quiz & Flashcards